ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης από τη Scania

3.424 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2020)

Το νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, σύστημα «Electric Active Steering» συνοδεύεται από αρκετά νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού για τα φορτηγά της Scania.

Η Scania Trucks ανακοίνωσε πως πλέον θα προσφέρει με τη γκάμα των φορτηγών της την επιλογή ενός νέου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος διεύθυνσης με την ονομασία «Electric Active Steering».
Το νέο αυτό σύστημα διευκολύνει σημαντικά το έργο του οδηγού χάρη στην μεταβαλλόμενη λειτουργία του, που το καθιστά όσο… ελαφρύ χρειάζεται κατά την πραγματοποίηση ελιγμών με μικρή ταχύτητα κίνησης ενώ την ίδια στιγμή, διευκολύνει σημαντικά τον οδηγό και σε άλλες φάσεις του δρομολογίου, υποβοηθώντας π.χ. να διατηρεί χωρίς πρόβλημα το όχημα εντός της λωρίδας κυκλοφορίας που ακολουθεί.
Η προσθήκη του νέου «EAS» στον εξοπλισμό των φορτηγών οχημάτων της Scania, επιτρέπει στην εταιρεία να ενσωματώσει και αρκετές ακόμη πρωτοποριακές τεχνολογίες στα οχήματα της, σκοπεύοντας στην δραστική βελτίωση του επιπέδου της ενεργητικής ασφάλειας τους.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τις εξής:
  • Lane Keep Assist (LKA): Το εν λόγω σύστημα, βασιζόμενο στις ενδείξεις μιας κάμερας στο παρμπρίζ του οχήματος προκειμένου να ανιχνεύει τη θέση του επί του οδοστρώματος, με βάση και τις σχετικές διαγραμμίσεις. Στόχος του είναι να υποβοηθά συνεχώς τον οδηγό, διατηρώντας το όχημα στο κέντρο της λωρίδας που ακολουθείται.
  • Lane Departure Warning με λειτουργία Active Steering (LDWAS): Η εν λόγω λειτουργία του «EAS» αναλαμβάνει να επαναφέρει αυτόματα το φορτηγό στη λωρίδα κυκλοφορίας που ακολουθείται, σε περιπτώσεις που παρεκκλίνει αυτής.
  • Lane Change Collision Prevention (LCP): Ενισχύοντας τη λειτουργία του συστήματος «Blind Spot Warning» (BSW), στις περιπτώσεις που ο οδηγός του φορτηγού αποφασίζει να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας σε μια νέα η οποία ωστόσο είναι… κατειλημμένη, το «LCP» φροντίζει να τον προειδοποιήσει με ηχητικά και οπτικά σήματα, την ίδια στιγμή που το «EAS» αναλαμβάνει να επαναφέρει το φορτηγό στη λωρίδα κυκλοφορίας που ακολουθεί ήδη.