Τα νέα ηλεκτρικά Vans της Renault έχουν πολυδιάστατη αρχιτεκτονική!
Η (ψηφιακή) «Καλή Πόλη» της Renault Trucks!
Renault Trucks: Ένα εκατομμύριο τα φορτηγά εργοστασίου της στη Γαλλία!
Η Renault Trucks είναι σε θέση να προσφέρει μια πληρέστατη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων που καλύπτουν τις απαιτήσεις χρήσης από τον κλάδο των ενδοαστικών ή διεθνών μεταφορών μέχρι τα σκληροτράχηλα βαρέα φορτηγά που επιχειρούν σε λατομεία και γενικότερα τον κλάδο των κατασκευών.
Ωστόσο, πέραν της μεγάλης
ποικιλίας εκδόσεων των οχημάτων που προσφέρει, η γαλλική εταιρεία έχει να
επιδείξει και πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες αναφορικά με τους
εναλλακτικούς τύπους καυσίμου που προσφέρει με αυτά.
Χαρακτηριστικό είναι το
γεγονός ότι, σε ότι αφορά στη χρήση του φυσικού αερίου, η Renault Trucks προσφέρει εκπροσώπους με
κινητήρες που μπορούν να λειτουργήσουν με αυτόν τον τύπο καυσίμου, από το 2004.
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στη
γκάμα της είναι η Σειρά D Wide που
προορίζεται για τον κλάδο των ενδοαστικών μεταφορών, η οποία είναι πλέον
διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο (4x2, μεικτό 19t.) ή τρεις άξονες (6x2, μεικτό 26t.) με
έναν νέο κινητήρα 9λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 και αποδίδει ισχύ από 320 ίππους και ροπή 1.356 Nm.
Ένα από τα βασικά στοιχεία
του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι το γεγονός ότι μπορεί να κινηθεί με
βιο-μεθάνιο δηλαδή, φυσικό αέριο που προέρχεται από την επεξεργασία
ανακυκλώσιμων υλικών, γεγονός που εκτός του σημαντικού οφέλους στο κόστος
χρήσης του οχήματος, διακρίνεται και για λόγους που άπτονται της προστασίας του
περιβάλλοντος και της εξοικονόμησης πόρων κατά την παραγωγή του.
Σε ότι αφορά στην χρήση του,
το Renault D
Wide CNG Euro6, προορίζεται για χρήση
κυρίως ως απορριμματοφόρο ενώ το πλήρως αυτόματο κιβώτιο 3200 της Allison έχει
αποδείξει την αξιοπιστία του και το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει στους
οδηγούς.
Ανάλογα με τη χρήση για την
οποία προορίζεται, το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με δύο διαφορετικές διατάξεις
ως προς τις δεξαμενές φυσικού αερίου. Η πρώτη αφορά σε έξι δεξαμενές 90 κιλών έκαστη
(συνολική χωρητικότητα 600λτ.) και η δεύτερη σε οχτώ δεξαμενές 120 κιλών έκαστη
(συνολική χωρητικότητα 800λτ.). Σε κάθε περίπτωση, η διάρκεια ζωής των εν λόγω
δεξαμενών που εμπεριέχουν το φυσικό αέριο υπό πίεση 200 bar, ανέρχεται στα 20 έτη.
Καταλήγοντας, αξίζει να
αναφέρουμε πως, το συγκεκριμένο όχημα της Renault Trucks είναι διαθέσιμο με καμπίνα
ημέρας και μεταξόνιο από 3.500 – 4.750 χλστ. ενώ προορίζεται για χρήση εντός
του αστικού οδικού δικτύου σε δρομολόγια μήκους έως και 400 χλμ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr