Έρευνα: Τι αποκαλύπτουν τα tests στα συστήματα ψύξης για τα e-buses;
Το Mercedes-Benz Arocs πιάνει… υπηρεσία στο γερμανικό στρατό!
Kleuster 350: Έρχεται το νέο e-cargo bike της Renault Trucks!
Δεν καταργήθηκε η εξαίρεση της υποχρεωτικής χρήσης ζώνης ασφαλείας στην περιμετρική ζώνη εργασίας τους.
Εξοντωτικές ποινές προβλέπονται, κατά τα λοιπά, για όσους ιδιώτες οδηγούς υποτροπιάζουν…
Πληθαίνουν οι έρευνες που υποστηρίζουν πως η μείωση των ορίων ταχύτητας περιορίζουν τα τροχαία.
Χαρμόσυνα (αν και… αμφιλεγόμενα) θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα μαντάτα που φέρνει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στους οδηγούς taxi. Κι αυτό, διότι, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιόκτητων Αυτοκινητιστών Ταξί & Αγοραίων (Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α), οι τελευταίοι θα εξακολουθήσουν κανονικά βάσει νόμου να κινούνται εντός της περιμετρικής τους ζώνης, δίχως να υποχρεώνονται να φορούν τη ζώνη ασφαλείας τους – μια απόφαση που, μολονότι αποδίδεται στις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου επαγγέλματος, εντούτοις δεν μπορεί παρά να προκαλεί… θυμηδία σε ένα βαθμό.
Πιο αναλυτικά, ο πολυσυζητημένος νέος ΚΟΚ προβλέπει στην παράγραφο 4 του άρθρου 114 (Ν. 5209/2025, ΦΕΚ 100/Α/13-6-2025) πως οι κανονιστικές πράξεις που είχαν εκδοθεί κατ΄ εξουσιοδότηση του προηγούμενου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (βλέπε ν.2696/1999, Α΄57) συνεχίζουν να υφίστανται κανονικά.
Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, κάτι τέτοιο συνεπάγεται πως – ως μια τέτοια κανονιστική πράξη - η Υπουργική Απόφαση 3316/2006 (ΦΕΚ Β΄470/2006) που απαλλάσσει τους «οδηγούς επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης» από την υποχρεωτική χρήση ζώνης ασφάλειας εντός της περιμετρικής τους ζώνης, εξακολουθεί να ισχύει «και με το νέο νομικό πλαίσιο»!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr