Αποδοτικότητα, ADAS & ενεργειακή μετάβαση σε πρώτο πλάνο για την DAF!
Κοινό -πανευρωπαϊκό- πρόγραμμα για «κρατήσεις θέσεων φόρτισης» φορτηγών & λεωφορείων
Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!
- Υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση
- Πιο μεγάλα μεσοδιαστήματα σέρβις
- Καλύτερη συμπεριφορά χάρη στην υψηλή ροπή
- Δουλεύουν και με βιοντίζελ για μειωμένους ρύπους
Η νέα γενιά κινητήρων της DAF ονομάζεται PACCAR και είναι η νέα γενιά κινητήρων για λεωφορεία και πούλμαν. Η δημιουργία τους βασίστηκε στους καινούργιους κινητήρες που παρουσίασε η DAF για την σειρά φορτηγών XD, XF, XG και XG+. Παρουσιάστηκε στο Busworld 2023, όπου και θα παραμείνει ως τις 21 Οκτώβρη.
Οι νέοι κινητήρες PACCAR έρχονται σε 2 εκδόσεις: την MX-11 με κυβισμό 10,8 λίτρα και απόδοση από 299 ως 449 άλογα και την MX-13 με κυβισμό 12,9 λίτρα και απόδοση από 428 ως 530 άλογα. Η DAF επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση της καύσης του μείγματος αέρα-καυσίμου, χρησιμοποιώντας νέα μπεκ, κεφαλή και μπλοκ κινητήρα. Τα πιστόνια καθώς και τα τοιχώματα του θαλάμου καύσης διαθέτουν νέο σχεδιασμό για αύξηση της αποδοτικότητας της καύσης, ενώ επιτρέπουν και την λειτουργία με βιοντίζελ. Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από μια νέα γενιά turbo, ενώ οι παρασιτικές απώλειες της αντλίας νερού και λαδιού, καθώς και του συμπιεστή κλιματισμού έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Το αποτέλεσμα είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ο μειωμένος περιβαλλοντολογικός αντίκτυπος, διατηρώντας όμως τις καλές επιδόσεις. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 150 Nm στις 900 στροφές κινητήρα, ενώ ο επιβραδυντής παρέχει 20% παραπάνω ροπή στις χαμηλές στροφές. Τέλος, οι κινητήρες απαιτούν μόνο ένα ετήσιο σέρβις, σύμφωνα με την DAF.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr