Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Εξαιρετικός σε απόδοση και… ήχο αλλά «λαίμαργος» σε κατανάλωση ο 2,0λιτρος EcoBlue των 213 ίππων με τα 500 Nm ροπής!

Εκτός του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Ranger Raptor.

Κινητήρας 213 ίππων με σπορτίφ ήχο και απόδοση

18.690 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2021)

H έκδοση των 213 ίππων και 500 Nm ροπής του 2,0λιτρου πετρελαιοκινητήρα EcoBlue, φέρει ειδική ενίσχυση «ESS» για τον ήχο της εξάτμισης, χωρίς φυσικά να στερείται στην πράξη των απαιτούμενων επιδόσεων.


Εκτός του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης.

Εκτός του αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, ο εν λόγω κινητήρας με το διπλό turbo, ανταποκρίνεται άμεσα τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του ωστόσο, ακόμη και αν ο οδηγός το προσπαθήσει, η ονομαστική μέση κατανάλωση των 8,9λτ./100χλμ. που ανακοινώνει η εταιρεία, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, αν και κάτι τέτοιο είναι σαφές πως δεν θα «θαμπώσει» σε καμία περίπτωση το χαμόγελο του οδηγού πίσω από το τιμόνι του Raptor, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και –κυρίως- εκτός δρόμου.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »