Η βασική διαφοροποίηση του Raptor από τις… συμβατικές εκδόσεις του Ranger εστιάζεται στην ειδικά εξελιγμένη (από τη Ford Performance) ανάρτηση με αμορτισέρ FOX Pro και τεχνολογία «Position-Sensitive Damping» που μεταβάλλει την απόσβεση αναλόγως του οδοστρώματος στο οποίο κινείται το όχημα.
Στο χώμα δεν θα ήμασταν υπερβολικοί να πούμε πως το Ford Ranger Raptor είναι το καλύτερο εκτός δρόμου όχημα μαζικής παραγωγής που μπορεί να αποκτήσει κανείς στην ελληνική αγορά!
Τα παντός εδάφους ελαστικά με διάσταση 287/70 στις μαύρες –ελαφρού κράμματος- 17άρες ζάντες σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα αυξημένες γωνίες του αμαξώματος αλλά και την προστατευτική αλουμινένια ποδιά προστασίας στο κάτω μέρος, ενισχύουν την εκτός δρόμου συμπεριφορά του οχήματος εκτός δρόμου, ωστόσο, η ποιότητα κύλισης παραμένει σημαντικά άνω του μέσου όρου και στην άσφαλτο.
Από τη στιγμή όμως που το Raptor θα εξέλθει αυτής, οι πραγματικές του δυνατότητες ξεδιπλώνονται άμεσα με τον οδηγό θα έχει στη διάθεση του, εκτός από τα πολλαπλά προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας των υπολοίπων εκδόσεων του Ranger (EPAS, FEAD κ.ο.κ.) ένα ειδικό σύστημα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης της κίνησης (για το σύστημα 4x4), με εξειδικευμένα «modes» αναλόγως του τύπου του εδάφους στο οποίο το Raptor κινείται (π.χ. γρασίδι, χαλίκι, χιόνι, λάσπη, άμμος, πέτρες κ.ά)!