Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny 1,5-VVT 102hp GL LCV.

Εκεί που τελειώνει ο δρόμος, το Suzuki Jimny LCV βρίσκεται στο στοιχείο του...

Το νέο Suzuki Jimny, πανευρωπαϊκά μπορεί να αποκτηθεί πλέον μόνο στην επαγγελματική του έκδοση.

Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny LCV

Μισό αιώνα μετά την παρουσίαση της 1ης γενιάς του, το Suzuki Jimny επιστρέφει στην Ελλάδα, αυτήν την φορά ως επαγγελματικό όχημα, εξακολουθώντας να διακρίνεται για τις εκτός δρόμου ικανότητές του, την πρακτικότητα, αλλά και την αξιοπιστία του.

Tο γεγονός ότι η Suzuki αποφάσισε να σταματήσει τη διάθεση του Jimny ως επιβατικό όχημα ήταν σαφέστατα ένα σημαντικό… πλήγμα στους απανταχού θιασώτες των εκτός δρόμου εξορμήσεων, δεδομένων των ιδιαίτερων και εξαιρετικών χαρακτηριστικών του ιαπωνικού μοντέλου, που έχουν εκτιμηθεί από γενιές οδηγών.


Το νέο Suzuki Jimny, πανευρωπαϊκά μπορεί να αποκτηθεί πλέον μόνο στην επαγγελματική του έκδοση.

Το νέο Suzuki Jimny, πανευρωπαϊκά μπορεί να αποκτηθεί πλέον μόνο στην επαγγελματική του έκδοση.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Ωστόσο, 51 χρόνια από την 1η παρουσίαση του (Απρίλιος 1970), το Jimny ανακοινώθηκε τελικά πως επανέρχεται και στην χώρα μας, αυτήν την φορά ωστόσο ως «LCV» (Light Commercial Vehicle), μια εξέλιξη που ενδεχομένως να ξενίζει αρκετούς.

Δείτε πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το Suzuki Jimny LCV

Σε κάθε περίπτωση, το Jimny LCV δεν έχει απολέσει το παραμικρό από τις ιδιότητες που το κατέστησαν ένα από τα δημοφιλέστερα οχήματα της κατηγορίας του στην Ελλάδα, ενώ την ίδια στιγμή, μπορεί πλέον να συνεχίσει να συντροφεύει τις εξορμήσεις των απανταχού επαγγελματιών εκεί που… ο δρόμος τελειώνει, παρέχοντας τους επιπλέον τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων όγκου έως 863 λτ., στον κλειστό χώρο φόρτωσης που έχει δημιουργηθεί με την αφαίρεση της πίσω σειράς καθισμάτων.

Ας το γνωρίσουμε καλύτερα…

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement