Οδηγούμε το αποκλειστικά επαγγελματικό Suzuki Jimny
17.064 Επισκέψεις στο άρθρο
(10/12/2021)
Μπορεί το τελευταίας γενιάς Suzuki Jimny να διατίθεται αποκλειστικά ως επαγγελματικό όχημα, αυτό όμως δε σημαίνει πως άφησε πίσω του τις εκτός δρόμου ικανότητές του, την πρακτικότητα, αλλά και την αξιοπιστία του, που το έκαναν γνωστό σε όλο τον πλανήτη.
Tο γεγονός ότι η Suzuki αποφάσισε να σταματήσει τη διάθεση του Jimny ως επιβατικό όχημα ήταν σαφέστατα ένα σημαντικό… πλήγμα στους απανταχού θιασώτες των εκτός δρόμου εξορμήσεων, δεδομένων των ιδιαίτερων και εξαιρετικών χαρακτηριστικών του ιαπωνικού μοντέλου, που έχουν εκτιμηθεί από γενιές οδηγών.
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος, το Suzuki Jimny LCV βρίσκεται στο στοιχείο του...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ωστόσο, 51 χρόνια από την 1η παρουσίαση του (Απρίλιος 1970), το Jimny ανακοινώθηκε τελικά πως επανέρχεται και στην χώρα μας, αυτήν την φορά ωστόσο ως «LCV» (Light Commercial Vehicle), μια εξέλιξη που ενδεχομένως να ξενίζει αρκετούς.
Σε κάθε περίπτωση, το Jimny LCV δεν έχει απολέσει το παραμικρό από τις ιδιότητες που το κατέστησαν ένα από τα δημοφιλέστερα οχήματα της κατηγορίας του στην Ελλάδα, ενώ την ίδια στιγμή, μπορεί πλέον να συνεχίσει να συντροφεύει τις εξορμήσεις των απανταχού επαγγελματιών εκεί που… ο δρόμος τελειώνει, παρέχοντας τους επιπλέον τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων όγκου έως 863 λτ., στον κλειστό χώρο φόρτωσης που έχει δημιουργηθεί με την αφαίρεση της πίσω σειράς καθισμάτων.
Η τιμή του στη χώρα μας (πλέον του Φ.Π.Α.) ξεκινά από τα 16.882 ευρώ. Ας το γνωρίσουμε καλύτερα…Απλότητα, πρακτικότητα αλλά και αντοχή στην σκληρή χρήση

4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με σαφείς… retro επιρροές, ο εσωτερικός διάκοσμος είναι σαφέστατα καλαίσθητος.
Η λιτή και απέριττη σχεδίαση του εσωτερικού της 4ης γενιάς του Suzuki Jimny κερδίζει άμεσα πόντους με την προσεγμένη ποιότητα των υλικών και τους χώρους που διασφαλίζονται εντός των, περιορισμένων αλήθεια, διαστάσεων της καμπίνας.

Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει μια κεντρική οθόνη για τον υπολογιστή ταξιδιού.
Όλα τα πλαστικά φέρουν ένα ειδικό φινίρισμα που είναι σαφές πως θα συμβάλλει στην μακρόχρονη αντοχή τους σε πάσης φύσεως κακουχίες ενώ, η συναρμολόγηση είναι καλή.
Ο πίνακας οργάνων παρέχει άμεσα όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και μέσω της οθόνης που εμπεριέχει ενώ το τιμόνι φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια για το cruise-control, το ηχοσύστημα κ.ά.
Οι θήκες για τα πάσης φύσεως μικροαντικείμενα δεν είναι μεγάλες ωστόσο είναι πρακτικές (με εξαίρεση ίσως τις ποτηροθήκες που εδράζονται αρκετά πίσω μεταξύ των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού.
Καταλήγοντας, σε επίπεδο εξοπλισμού, η μία και μοναδική έκδοση του Jimny LCV (με κόστος από 15.582 ευρώ – προ φόρων), περιλαμβάνει στοιχεία όπως μετωπικοί αερόσακοι, σύστημα έκτακτης ανάγκης «eCall», ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, ηχοσύστημα Bluetooth MP3, κλιματισμό, ειδικά «sport» καθίσματα, αισθητήρα φωτός αλλά και θερμαινόμενα καθίσματα!Πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος φόρτωσης

2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο χώρος φόρτωσης έχει ωφέλιμο όγκο 863λτ. και είναι εύκολα προσβάσιμος μέσω της τρίτης πόρτας.
Παρά το εξαιρετικά περιορισμένο μήκος αμαξώματος του ιαπωνικού μοντέλου, η επιλογή αφαίρεσης της πίσω σειράς καθισμάτων, έχει διασφαλίσει ένα επίπεδο και άκρως εκμεταλλεύσιμο χώρο φόρτωσης με συνολικό όγκο 863 λτ. με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ανέρχεται στα 345 κιλά.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Το άνοιγμα της πίσω πόρτας σε γωνία 90 μοιρών, διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτόν ενώ, με μήκος / ύψος σχεδόν 1,0μ. , πλάτος 1,3μ., είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία πάσης φύσεως, με την ασφάλεια των επιβατών να εγγυάται ένα διαχωριστικό πλέγμα.
Απόδοση 102 ίππων και εύχρηστο κιβώτιο

3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο κινητήρας των 1,5λτ. διακρίνεται προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελαφρύ Jimny.
Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1,5λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του Jimny δεν προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις στο -βάρους 1,5t. περίπου- αμάξωμα ενώ και τα επίπεδα θορύβου είναι αυξημένα στις υψηλές στροφές λειτουργίας του.

Συνεργάζεται με ένα –βελτιωμένο σε αίσθηση- χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Ωστόσο, η συνεργασία του με το –κοντής κλιμάκωσης- χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων είναι πολύ καλή και θα επιτρέψει στον οδηγό να κινηθεί με άνεση τόσο εντός όσο και κυρίως εκτός δρόμου, με τις προσπεράσεις ωστόσο σε υψηλές ταχύτητες, να μην αποτελούν το «δυνατό» του στοιχείο. Σε κάθε περίπτωση, η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 7,7λτ./100χλμ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μια επίδοση που δεν παρεκκλίνει από τα όσα παρατηρήσαμε κατά την επαφή μας με το όχημα.
Πιστό στην ιστορία και τον προσανατολισμό του

5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στην άσφαλτο, ο χαρακτήρας και οι δυνατότητες του ιαπωνικού μοντέλου έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν με βασικό προτέρημα την μεγάλη ευελιξία.
Στοιχεία όπως το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας, η ανάρτηση με τρεις συνδέσμους στήριξης, οι άκαμπτοι άξονες εμπρός / πίσω αλλά και το εύχρηστο σύστημα 4κίνησης «ALLGRIP PRO», καθιστούν το Jimny LCV ένα εντυπωσιακό σε δυνατότητες όχημα για κίνηση σε πάσης φύσεως –εκτός δρόμου- διαδρομές, αν συνυπολογίσουμε το μικρό βάρος και τις περιορισμένες διαστάσεις (μήκος – πλάτος) του αμαξώματος του.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας και την ειδικά διαμορφωμένη δομή των αναρτήσεων σε αμφότερους του άξονες.
Οι γωνίες του αμαξώματος και η απόσταση του από το έδαφος, θα ικανοποιήσουν απόλυτα τις ανάγκες του ιδιοκτήτη, ειδικά όταν αυτός θα επιλέξει να βγει… αρκετά εκτός της πεπατημένης.
Εντός δρόμου ωστόσο, η συμπεριφορά του ιαπωνικού μοντέλου έχει σαφέστατα βελτιωθεί σε σχέση με την προηγούμενη του γενιά ενώ στον σχετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται πολλαπλές ηλεκτρονικές λύσεις υποβοήθησης του έργου του οδηγού όπως το σύστημα «DSBS» (Dual Sensor Brake Support), τα ESP 2 με Traction Control, ABS, EBD, Brake Assist καθώς και το Hill Hold ενώ διαθέσιμος είναι ο έλεγχος πίεσης ελαστικών και το Hill Descent Control.
Παρόλα αυτά, απαιτούνται συμβιβασμοί κατά την κίνηση εντός δρόμου, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες δεδομένων με των έντονων κλίσεων στις στροφές, την πληροφόρηση που δέχεται ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης και την απόδοση των φρένων.
Παρόλα αυτά, η ευελιξία που διασφαλίζουν το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το μικρό μεταξόνιο, θα εκτιμηθούν δέοντος, ειδικά εντός της πόλης.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »