ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

NEO Mercedes-Benz Vito: Πιο «connected», πολυσύνθετο &… έξυπνο από ποτέ!

24.279 Επισκέψεις στο άρθρο
Στοιχεία όπως τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα με τεχνολογία «Multibeam LED», ξεχωρίζουν στην εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου Mercedes-Benz Vito.

Στοιχεία όπως τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα με τεχνολογία «Multibeam LED», ξεχωρίζουν στην εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου Mercedes-Benz Vito.

Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).

Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).

Σημαντικά ανανεωμένος σχεδιαστικά & δομικά, ο εσωτερικός διάκοσμος του Vito διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών σε όλες τις επιφάνειες.

Σημαντικά ανανεωμένος σχεδιαστικά & δομικά, ο εσωτερικός διάκοσμος του Vito διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών σε όλες τις επιφάνειες.

Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει μια έγχρωμη ψηφιακή οθόνη της οποίες οι ενδείξεις ελέγχονται από τα χειριστήρια στη δεξιά «ακτίνα» του τιμονιού.

Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει μια έγχρωμη ψηφιακή οθόνη της οποίες οι ενδείξεις ελέγχονται από τα χειριστήρια στη δεξιά «ακτίνα» του τιμονιού.

Η κεντρική κονσόλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί και ενσωματώνει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός έχει πρόσβαση στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες του συστήματος πολυμέσων MBUX.

Η κεντρική κονσόλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί και ενσωματώνει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός έχει πρόσβαση στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες του συστήματος πολυμέσων MBUX.

Ελάχιστος είναι ο χρόνος εξοικείωσης που απαιτείται με τα χειριστήρια «αφής» (haptic) στο τιμόνι

Ελάχιστος είναι ο χρόνος εξοικείωσης που απαιτείται με τα χειριστήρια «αφής» (haptic) στο τιμόνι

Πολλαπλές είναι οι αποθηκευτικές λύσεις για διάφορα μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας.

Πολλαπλές είναι οι αποθηκευτικές λύσεις για διάφορα μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας.

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα ενώ, φυσικά, είναι διαθέσιμο και διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό.

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα ενώ, φυσικά, είναι διαθέσιμο και διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό.

Αναλόγως της έκδοσης, το Mercedes-Benz Vito Van μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως 1,1t.

Αναλόγως της έκδοσης, το Mercedes-Benz Vito Van μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως 1,1t.

Με το πλάτος στους πίσω θόλους να ορίζεται στα 1,27m, ο χώρος φόρτωσης του Vito Van μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 ευρωπαλέτες.

Με το πλάτος στους πίσω θόλους να ορίζεται στα 1,27m, ο χώρος φόρτωσης του Vito Van μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 ευρωπαλέτες.

Αναλόγως της έκδοσης, ο πετρελαιοκινητήρα των 2,0lt. του νέου Vito αποδίδει ισχύ από 102 – 190hp.

Αναλόγως της έκδοσης, ο πετρελαιοκινητήρα των 2,0lt. του νέου Vito αποδίδει ισχύ από 102 – 190hp.

Το αυτόματο κιβώτιο «9G-Tronic» κερδίζει τις εντυπώσεις με την αμεσότητα του στις εντολές του οδηγού.

Το αυτόματο κιβώτιο «9G-Tronic» κερδίζει τις εντυπώσεις με την αμεσότητα του στις εντολές του οδηγού.

  • Στοιχεία όπως τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα με τεχνολογία «Multibeam LED», ξεχωρίζουν στην εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου Mercedes-Benz Vito.
  • Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).
  • Σημαντικά ανανεωμένος σχεδιαστικά & δομικά, ο εσωτερικός διάκοσμος του Vito διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών σε όλες τις επιφάνειες.
  • Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει μια έγχρωμη ψηφιακή οθόνη της οποίες οι ενδείξεις ελέγχονται από τα χειριστήρια στη δεξιά «ακτίνα» του τιμονιού.
  • Η κεντρική κονσόλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί και ενσωματώνει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός έχει πρόσβαση στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες του συστήματος πολυμέσων MBUX.
  • Ελάχιστος είναι ο χρόνος εξοικείωσης που απαιτείται με τα χειριστήρια «αφής» (haptic) στο τιμόνι
  • Πολλαπλές είναι οι αποθηκευτικές λύσεις για διάφορα μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας.
  • Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα ενώ, φυσικά, είναι διαθέσιμο και διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό.
  • Αναλόγως της έκδοσης, το Mercedes-Benz Vito Van μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως 1,1t.
  • Με το πλάτος στους πίσω θόλους να ορίζεται στα 1,27m, ο χώρος φόρτωσης του Vito Van μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 ευρωπαλέτες.
  • Αναλόγως της έκδοσης, ο πετρελαιοκινητήρα των 2,0lt. του νέου Vito αποδίδει ισχύ από 102 – 190hp.
  • Το αυτόματο κιβώτιο «9G-Tronic» κερδίζει τις εντυπώσεις με την αμεσότητα του στις εντολές του οδηγού.

- Με νέα σχεδίαση και αλλαγές που το καθιστούν πιο «έξυπνο» & «connected» από ποτέ!
- Το μόνο που προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος για φορτία βάρους έως 1,1t.
- Πετρελαιοκίνητο με ισχύ ως 190 άλογα
- Εξαιρετικό σε ασφάλεια με «Πλατινένια» αξιολόγηση από τον Euro NCAP

Με νέα σχεδίαση και αλλαγές που το καθιστούν πιο «έξυπνο» & «connected» από ποτέ!

Παρά το γεγονός ότι η Mercedes-Benz Vans έχει ανακοινώσει πως τα νέα Μεσαία (Vito) και Μεγάλα (Sprinter) μοντέλα της θα εξελιχθούν αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητα από το 2026 και μετά, βασισμένα στην νέα πλατφόρμα «VAN.EA» ενώ, στόχος της είναι το 50% των πωλήσεων τους να αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά Vans ως το 2030, η πρόσφατα ανανεωμένη υπάρχουσα γενιά του Vito, υιοθετεί πολλαπλές αναβαθμίσεις που στόχο έχουν να βελτιώσουν περαιτέρω την –ήδη εξαιρετική- εικόνα του στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας.
Το πετρελαιοκίνητο Vito Van Pro Extra Long που είχαμε στη διάθεση μας  από την ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz, κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με την κομψή σχεδίαση του αμαξώματος αλλά κυρίως, με τον πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό, όπου η δομή των όσων βρίσκονται… μπροστά από τον οδηγό, έχει τροποποιηθεί!
 
Ο νέος πίνακας οργάνων, το τιμόνι με τα –νέου τύπου- χειριστήρια «αφής», στοιχεία όπως το ηλεκτρικό χειρόφρενο και πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι και φυσικά, η νέα οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, απλουστεύουν πολύ το έργο του κατά τη διάρκεια των καθημερινών του δρομολογίων.
 

Το μόνο που προσφέρεται σε τρία μήκη αμαξώματος για φορτία βάρους έως 1,1t.

Οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Vito Van προσφέρονται σε επιλογές μήκους από 4,9 – 5,4m με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος αντίστοιχα από 2,6 – 3,1m, πλάτος 1,7m & ύψος 1,3m.
 
Με το μεικτό βάρος του οχήματος να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,2t., μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ευρωπαλέτες στο εσωτερικό του ή φορτία όγκου από 5,5 – 6,6κ.μ. και βάρος έως 1.354kg!
 
Αντίστοιχα, η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης που προσφέρει ανέρχεται στους 2,0t. για trailers με φρένα.
 


Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).

Παρά τα –έως- 5,4m μήκος του αμαξώματος του, το νέο Vito επιδεικνύει πολύ καλή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,8 – 12,5m).

Πετρελαιοκίνητο με ισχύ ως 190 άλογα

Μπορεί για το μέλλον η Mercedes-Benz Vans να στρέφει το βλέμμα της στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων εκδόσεις για το Vito ωστόσο προς το παρόν, οι συμβατικές του εκδόσεις είναι διαθέσιμες με έναν πετρελαιοκινητήρα 1.950κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 102, 136, 163 ή 190hp με μέγιστη ροπή από 280 – 440Nm που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχ. ή το αυτόματο 9G-Tronic. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω ή και σε όλους (προαιρετικά) τους τροχούς.
 
Στην πράξη, ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του νέου Vito θα εκτιμήσει την ενεργοποίηση του κινητήρα από κουμπί ενώ, η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου των 9 σχέσεων δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής ως προς την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και την ομαλότητα τους.
 
Η μέση κατανάλωση των εν λόγω μηχανικών συνόλων ξεκινά από τα 6,6λτ./100χλμ. για τον κινητήρα των 136hp που είχαμε και στη διάθεση μας, ο οποίος –ακόμη και στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο που οδηγήσαμε- προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>