Αρκετά θα είναι τα έργα που πρόκειται να συμβούν μέσα στην επόμενη εξαετία προκειμένου να βελτιωθεί το εθνικό οδικό δίκτυο.

Οι δρόμοι της επόμενης εξαετίας

Αρκετά θα είναι τα έργα που πρόκειται να συμβούν μέσα στην επόμενη εξαετία προκειμένου να βελτιωθεί το εθνικό οδικό δίκτυο.

 
Συγκεκριμένα στην Πελοπόννησο αναμένεται να επεκταθεί η Ολυμπία Οδός στο κομμάτι που θα ενώσει την Πάτρα με τον Πύργο, ενώ στην Ήπειρο έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστεί το κομμάτι της Ιόνιας οδού που θα εκτίνεται από τα Γιάννενα μέχρι την Κακαβιά, μία ανάσα δηλαδή από τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
 
Στη Στερεά Ελλάδα και την Θεσσαλία αναμένεται να ολοκληρωθεί ο Ε65 τόσο με το νότιο τμήμα Λαμίας-Ξυνιάδας, όσο και με το βόρειο Τρικάλων –Εγνατίας το οποίο θα κοστίσει 700 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον αναμένεται η ολοκλήρωση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου ¶κτιου-Αμβρακίας, ενώ στο πλάνο βρίσκονται και οι Υποθαλάσσιες Ζεύξεις όπως αυτή της Σαλαμίνας – Περάματος και η υποθαλάσσια ζεύξη με το νησί της Λευκάδας.
 
Μέσα στα έργα πρέπει να συμπεριληφθεί και ο νέος αυτοκινητόδρομος της Κρήτης. Ο ΒΟΑΚ θα είναι το μοναδικό νέο έργο με το αρχικό κόστος να προσδιορίζεται στα 1.5 δις ευρώ. Μένοντας στο νησί της Κρήτης πρέπει να πούμε πως στο πλάνο υπάρχει και ο νέος αυτοκινητόδρομος 18 χιλιομέτρων που θα συνδέει το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι με την ΒΟΑΚ.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως το υπουργείο προχωράει και τη κατασκευή της παράκαμψης της Χαλκίδας που κοστολογείται στα 200 εκατομμύρια ευρώ, αλλά και την επέκταση της Αττικής Οδού.  

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ