Υπάρχουν προοπτικές να… φτουρήσει ο ευρωπαϊκός τομέας μπαταριών;
Η Scania ποντάρει με νέο deal στην off-road ηλεκτροκίνηση!
Το Vision V είναι η νέα πολυτελής λιμουζίνα της Mercedes-Benz!
- Δεν πωλούνται εύκολα σε πελάτες λιανικής
- Τα ηλεκτρικά φθηναίνουν αλλά οι πελάτες εστιάζουν στο diesel
- Υποδομές φόρτισης & αυτονομία τα μεγάλα "αγκάθια"
- Δυνητικό πρόβλημα η μεγάλη ηλικία &των προς πώληση ΜΤΧ συμβατικών Vans
Οι τιμές των μεταχειρισμένων LCV μειώθηκαν κατά 1,2% συνολικά τον Αύγουστο, τα οχήματα 3 ετών με 100.000 χλμ. Ωστόσο, οι τιμές για τα ηλεκτρικά LCV μειώθηκαν κατά 4% για τα συμπαγή φορτηγά και 14,8% για τα μεγάλα φορτηγά, καθώς οι εμπορικοί αγοραστές επικεντρώθηκαν σε μοντέλα ντίζελ που είναι πιο εύκολα στην πώληση, όπως δήλωσε η εταιρεία δεδομένων αυτοκινήτου.
Οι ειδικοί, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, αναφέρουν πως οι τιμές των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων παραμένουν «υπό πίεση» καθώς η ανεπαρκής υποδομή φόρτισης, το άγχος της αυτονομίας, οι υψηλές τιμές αγορά οχημάτων και το αυξανόμενο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, παίζουν το ρόλο τους στη σχετικά χαμηλή λιανική ζήτηση. Αντιθέτως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως οι έμποροι προτιμούν να επενδύουν σε απόθεμα που μπορούν να παραδώσουν γρήγορα, ασκώντας έτσι εξαιρετική πίεση στις τιμές της αγοράς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι παρά την κάμψη των πωλήσεων νέων LCV κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δεν υπήρχαν τρέχοντα στοιχεία για έλλειψη προσφοράς στην αγορά μεταχειρισμένων. Επιπλέον, αποδείχθηκε ότι οι τιμές των μεσαίων και μεγάλων φορτηγών έχουν φτάσει σε βιώσιμο επίπεδο, ενώ η ζήτηση για pick-up – ιδιαίτερα τα premium μοντέλα – παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Ωστόσο, η ζήτηση για αστικά και compact vans έχει αποδυναμωθεί σημαντικά τους τελευταίους τρεις μήνες, ενώ ήταν αρκετά ισχυρότερη μέσα στο έτος.
Παρόλο που υπάρχει άφθονο απόθεμα για να κυκλοφορήσει στους δρόμους, αξίζει να σημειωθεί ότι τα οχήματα που εισέρχονται στην αγορά μεταχειρισμένων είναι γενικά παλαιότερα, κάτι που σημαίνει ότι έχουν περισσότερα χιλιόμετρα στο «κοντέρ» με κίνδυνο να εμφανίσουν περισσότερες ζημιές. Αυτά τα ζητήματα πιθανόν θα παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρις ότου οι νέοι κύκλοι προμήθειας οχημάτων και αντικατάστασης στόλων να επανέλθουν σε καλό δρόμο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr