ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 13,57% μέσα στο 2015, το Toyota Hilux ήταν εκ νέου το πιο εμπορική ελαφρύ επαγγελματικό στην ελληνική αγορά.

Με 454 νέες ταξινομήσεις, το Nemo ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις Vanette της ελληνικής αγοράς και συνέβαλλε τα μέγιστα στην εμπορική επιτυχία της Citroen.

Εν αναμονή της νέας γενιάς του, το Ford Ranger παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 129,25% μέσα στο 2015 σε σχέση με το περασμένο έτος.

Οι κορυφαίοι της χρονιάς

2.146 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2016)

Με 5.652 νέες ταξινομήσεις για το 2015, η ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 15,63% σε σχέση με το 2014. Στο 22, 25% ο κλάδος των φορτηγών.

PRO.autotriti Team

Οι 5.652 νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κατά τη διάρεκια του 12μηνου του 2015 (σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ), συνηγορούν σε αύξηση της τάξης του 15,63% σε σχέση με τα 4.888 οχήματα που είχαν διατεθεί κατά τη διάρκεια του 2014.

Ωστόσο, μέσα στον Δεκέμβριο, με 574 οχήματα έναντι 643 μονάδων για το 2014 (-10,73%), η αγορά ακολούθησε την πτωτική πορεία που καταγράφεται από το καλοκαίρι του 2015 και μετά, κυρίως λόγω και της επιβολής των γνωστών capital controls.

Σε ότι αφορά στην αγορά των φορτηγών με μεικτό βάρος άνω των 3,5t., μέσα στο 2015 καταγράφηκαν συνολικά 467 πωλήσεις οχημάτων που σε σχέση με τα 382 οχήματα του 12μηνου του 2014, μεταφράζονται σε αύξηση της τάξης του 22,25%.

Στον αντίποδα, οι 129 πωλήσεων λεωφορείων και Mini-Buses μέσα στο 2015, ήταν μειωμένες κατά 24,56% σε σχέση με τα 171 οχήματα που είχαν πουληθεί μέσα στο περασμένο έτος.

Οι κορυφαίες εταιρείες στα ελαφρά επαγγελματικά

Για ακόμη μια χρονιά, η Toyota δεν είχε… αντίπαλο στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών με 1.035 νέες ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς της τάξης του 18,31%.

Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε η Ford με 881 οχήματα, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 28,43% σε σχέση με το 2014 ενώ την 3η θέση κατέλαβε η Citroen με 635 οχήματα (+32,02%).

Πέραν της Renault που ουσιαστικά δεν είχε εκπροσώπηση στην ελληνική αγορά μέσα στο 2014, η υψηλότερη αύξηση πωλήσεων για το 2015 σημειώθηκε από τις εταιρείες Piaggio (+70,00%) και Peugeot Professionnel (+57,97%) ενώ αντίθετα, οι Mahindra και Opel υποχώρησαν κατά -35,00% και -22,68% αντίστοιχα.

Καταλήγοντας, η κορυφαία 10άδα εταιρειών με βάση τις πωλήσεις του 2015 για την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, διαμορφώνεται ως εξής:

1η- Toyota με 1.035 ταξινομήσεις (+0,29%)

2η- Ford με 881 ταξινομήσεις (+28,43%)

3η- Citroen με 635 ταξινομήσεις (+32,02%)

4η- Fiat Professional με 585 ταξινομήσεις (-0,34%)

5η- Peugeot Professionnel με 575 ταξινομήσεις (+57,97%)

6η- Nissan με 464 ταξινομήσεις (+8,92%)

7η- Volkswagen με 407 ταξινομήσεις (-5,79%)

8η- Mercedes-Benz με 331 ταξινομήσεις (+29,80%)

9η- Mitsubishi με 209 ταξινομήσεις (+51,45%)

10η- Isuzu με 208 ταξινομήσεις (+36,84%)

 

Τα κορυφαία μοντέλα για το 2015

Με 2.906 συνολικές νέες ταξινομήσεις, η κατηγορία των Vanettes και Mini-Vanettes ήταν η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών καταλαμβάνοντας μερίδιο της τάξης του 51,45% επί του συνόλου της αγοράς.

Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε τα Pick-Ups με 1.994 νέες ταξινομήσεις (35,30%) ενώ ακολουθούν τα Van με 721 ταξινομήσεις και μερίδιο 12,77%).

Σε ότι αφορά στα μοντέλα, η κορυφαία σε πωλήσεις 10άδα για το 2015 στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται ως εξής:

1ο- Toyota Hilux (Pickup)= 820 ταξινομήσεις (+13,57%)

2ο- Citroen Nemo (Vanette)= 454 ταξινομήσεις (+180,25%)

3o- Peugeot Bipper (Vanette)= 358 ταξινομήσεις (+43,78%)

4ο- Nissan Navara (Pickup)= 346 ταξινομήσεις (+30,08%)

5ο- Skoda Octavia (Taxi)= 266 ταξινομήσεις (+14,66%)

6ο- Ford Ranger (Pickup)= 243 ταξινομήσεις (+129,25%)

7ο- Fiat Fiorino (Vanette)= 218 ταξινομήσεις (+38,85%)

8ο- Isuzu D-Max (Pickup)= 208 ταξινομήσεις (+37,75%)

9ο- Mitsubishi L200 (Pickup)= 205 ταξινομήσεις (+49,64%)

10ο- Fiat Doblo Cargo (Vanette)= 197 ταξινομήσεις (+2,07%)