Φαρδύτερο όλων των Isuzu D-Max, ψηλότερα τοιχώματα για το Maxus T90 EV
82.680 Επισκέψεις στο άρθρο
Σε ότι αφορά στο μέγιστο ωφέλιμο πλάτος εντός της καρότσας, όλα ανεξαιρέτως τα Pick-Up είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξουν φορτία άνω του 1,0m καθώς και μια ευρωπαλέτα τοποθετημένη εγκάρσια, μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών.
Η καλύτερη επίδοση σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αφορά στο Isuzu D-Max με 1,59m ενώ αντίστοιχα, η βέλτιστη επίδοση μεταξύ των θόλων ανέρχεται στα 1.227mm και απαντάται στο VW Amarok.
Σε ότι αφορά στο πόσο «βαθιά» είναι η καρότσα, δηλαδή στο ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων, η καλύτερη επίδοση ανήκει στο νέο ηλεκτρικό Pick-Up της Maxus, το T90 EV (530mm) ενώ αντίστοιχη είναι και η επίδοση των νέων Ford Ranger & VW Amarok (529mm).
Μοντέλο |
Εκδοση |
Πλάτος καρότσας / θόλοι (mm) |
Isuzu D-Max |
Regular Cab |
1.590 / - |
VW Amarok |
Double Cab |
1.584 / 1.227 |
Ford Ranger |
Single Cab |
1.584 / 1.227 |
Ford Ranger |
RAP Cab |
1.584 / 1.227 |
Ford Ranger |
Double Cab |
1.584 / 1.227 |
Toyota Hilux |
Single Cab |
1.575 / - |
Toyota Hilux |
Extra Cab |
1.540 / - |
Toyota Hilux |
Double Cab |
1.540 / - |
Isuzu D-Max |
Extended Cab |
1.530 / - |
Isuzu D-Max |
Double Cab |
1.530 / - |
Maxus T90 EV |
Double Cab |
1.510 / - |
Μοντέλο |
Εκδοση |
Υψος πλευρικών τοιχωμάτων (mm) |
Maxus T90 EV |
Double Cab |
530 |
Ford Ranger |
Single Cab |
529 |
Ford Ranger |
RAP Cab |
529 |
Ford Ranger |
Double Cab |
529 |
VW Amarok |
Double Cab |
529 |
Isuzu D-Max |
Extended Cab |
490 |
Isuzu D-Max |
Double Cab |
490 |
Toyota Hilux |
Single Cab |
480 |
Toyota Hilux |
Extra Cab |
480 |
Toyota Hilux |
Double Cab |
480 |
Isuzu D-Max |
Regular Cab |
465 |
Σελίδα 1 | Pick-Ups: Πιο όμορφα από ποτέ, μεταφέρουν φορτία & προσωπικό παντού! |
Σελίδα 2 | Φαρδύτερο όλων των Isuzu D-Max, ψηλότερα τοιχώματα για το Maxus T90 EV |
Σελίδα 3 | Πιο πρακτική & κοντά στο έδαφος η καρότσα του Ford Ranger |
Σελίδα 4 | Ωφέλιμο έως 1,2t. για το D-Max, μόλις 652kg για το Ranger Raptor! |