Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ολα τα θέλω του επαγγελματία σε 1 λεπτό!

8.794 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2019)

Τέσσερα σημαντικά πλεονεκτήματα για τον επαγγελματία, όλες οι βασικές υπηρεσίες και εξυπηρέτηση για όλες τις μάρκες! Εσείς ψάχνετε ωα βρείτε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά… πάτε για service;

One Stop Shop Service Επαγγελματικού χαρακτηρίζεται εκείνο του οποίου ο ιδιοκτήτης τους έχει επενδύσει ώστε ο κάτοχος ενός επαγγελματικού οχήματος (ή ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής)  σε αυτό, να βρίσκει διαθέσιμες πολλές υπηρεσίες (ή και προϊόντα) οι οποίες καλύπτουν πλήρως τις :
- διάφορες ανάγκες συντήρησης του ή
- τις επιλογές του (π.χ. για βελτίωση του) ή
- τις (οικονομικές) δυνατότητες του.   

Στην αγορά της Καλής Συντήρησης Επαγγελματικού ένα Συνεργείο μπορεί να χαρακτηριστεί ως One stop shopόταν σε αυτό μπορείς να βρείς υπηρεσίες όπως  :
Απλής συντήρησης (π.χ αλλαγή λαδιών)
- Service (διαγνωστικές ή αποκατάστασης)
Μικρό-επισκευών (π.χ εξαφάνιση γρατσουνιών)
Φανοποιϊας
Ανταλλακτικών (καινούργιων ή μεταχειρισμένων)

Ακόμη περισσότερο αν σε αυτό ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής, μπορεί να καλύψει ακόμη περισσότερα «θέλω» ή «χρειάζομαι»
π.χ.
-Προέλεγχο ΚΤΕΟ
-Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση τροχών.
-Αεριοκίνηση (εγκατάσταση ή συντήρηση LPG, CNG)
-Αντικατάσταση ελαστικών
-Ασφάλιση αυτοκινήτου  κοκ.

Σε μία μάρκα ή πολλές 
Ένα "One stop shop –Συνεργείο" μπορεί να έχει εμπειρία και τεχνογνωσία που να καλύπτει πολλές μάρκες αυτοκινήτουΑπό την άλλη  ως One stop shop συνεργείο μπορεί να καλύπτει όλα όσα χρειάζεται  ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μα να εξειδικεύεται σε μία µ¶χώρα κατασκευής¶¶ (π.χ  Γαλλικά, Peugeot, Citroen) ή σε μία μάρκα(π.χ. MAN, Mercedes κοκ).

4 πλεονεκτήματα
Τα 4 πλεονεκτήματα για τον επαγγελματία που θα επιλέξει ένα  One stop shop Service :
Κερδίζει σε χρόνο (και χρήμα). Βρίσκοντας όλα όσα χρειάζεται σε ένα μέρος χωρίς πολλές
 μετακινήσεις.
Κερδίζει σε εξυπηρέτηση (convenience) από λιγότερα ραντεβού, διαδικασίες ,
  διαπραγματεύσεις, κλπ.
Κερδίζει (σε βάθος χρόνου) από την αντιμετώπιση του ως ενός καλού και πιστού πελάτη.  Ουσιαστικά παίρνει καλύτερη συμβουλευτική  ( τι να κάνει, τι να μην κάνει) και πιο µ¶tailor made¶¶ αντιμετώπιση (= υπηρεσίες στα μέτρα του).
Κερδίζει και λόγω αμοιβαίας εμπιστοσύνης ( το ένα φέρνει το άλλο) καθώς σαν καλός πελάτης αντιμετωπίζεται και πιο προνομιακά (fast lane services,  γρηγορότερα ραντεβού, άμεση αντιμετώπιση, ειδικές εκπτώσεις κοκ).