Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Όλα τα «θέλω» του επαγγελματία σε 1!

1.983 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2018)

Τέσσερα σημαντικά πλεονεκτήματα για τον επαγγελματία, όλες οι βασικές υπηρεσίες και εξυπηρέτηση για όλες τις μάρκες! Εσείς ψάχνετε να βρείτε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά «πάτε για service»...;

One Stop Shop Service Επαγγελματικού χαρακτηρίζεται εκείνο του οποίου ο ιδιοκτήτης τους έχει επενδύσει ώστε ο κάτοχος ενός επαγγελματικού οχήματος (ή ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής)  σε αυτό, να βρίσκει διαθέσιμες πολλές υπηρεσίες (ή και προϊόντα) οι οποίες καλύπτουν πλήρως τις :
- διάφορες ανάγκες συντήρησης του ή
- τις επιλογές του (π.χ. για βελτίωση του) ή
- τις (οικονομικές) δυνατότητες του.   

Στην αγορά της Καλής Συντήρησης Επαγγελματικού ένα Συνεργείο μπορεί να χαρακτηριστεί ως One stop shop όταν σε αυτό μπορείς να βρείς υπηρεσίες όπως  :
Απλής συντήρησης (π.χ αλλαγή λαδιών)
Service (διαγνωστικές ή αποκατάστασης)
Μικρό-επισκευών (π.χ εξαφάνιση γρατσουνιών)
Φανοποιϊας
Ανταλλακτικών (καινούργιων ή μεταχειρισμένων)

Ακόμη περισσότερο αν σε αυτό ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής, μπορεί να καλύψει ακόμη περισσότερα «θέλω» ή «χρειάζομαι»
π.χ.
-Προέλεγχο ΚΤΕΟ
-Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση τροχών.
-Αεριοκίνηση (εγκατάσταση ή συντήρηση LPG, CNG)
-Αντικατάσταση ελαστικών
-Ασφάλιση αυτοκινήτου  κοκ.

Σε μία μάρκα ή πολλές
Ένα  ΆOne stop shop –ΣυνεργείοΆ  μπορεί να έχει εμπειρία και τεχνογνωσία που να καλύπτει πολλές μάρκες αυτοκινήτου. Από την άλλη  ως One stop shop συνεργείο μπορεί να καλύπτει όλα όσα χρειάζεται  ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μα να εξειδικεύεται σε μία ΅Άχώρα κατασκευήςΆΆ (π.χ  Γαλλικά, Peugeot, Citroen) ή σε μία μάρκα (π.χ. MAN, Mercedes κοκ).

4 πλεονεκτήματα
Τα 4 πλεονεκτήματα για τον επαγγελματία που θα επιλέξει ένα  One stop shop Service :
Κερδίζει σε χρόνο (και χρήμα). Βρίσκοντας όλα όσα χρειάζεται σε ένα μέρος χωρίς πολλές
 μετακινήσεις.
Κερδίζει σε εξυπηρέτηση (convenience) από λιγότερα ραντεβού, διαδικασίες ,
  διαπραγματεύσεις, κλπ.
Κερδίζει (σε βάθος χρόνου) από την αντιμετώπιση του ως ενός καλού και πιστού πελάτη.  Ουσιαστικά παίρνει καλύτερη συμβουλευτική  ( τι να κάνει, τι να μην κάνει) και πιο ΅Άtailor madeΆΆ αντιμετώπιση (= υπηρεσίες στα μέτρα του).
Κερδίζει και λόγω αμοιβαίας εμπιστοσύνης ( το ένα φέρνει το άλλο) καθώς σαν καλός πελάτης αντιμετωπίζεται και πιο προνομιακά (fast lane services,  γρηγορότερα ραντεβού, άμεση αντιμετώπιση, ειδικές εκπτώσεις κοκ).

Εσείς ως κάτοχος επαγγελματικού,τι λέτε ; Ψάχνετε να βρείτε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά «πάτε για service»…;