Με μεικτό βάρος από 7,5 – 19t., το νέο LF θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες 3,8, 4,5 και 6,7λτ. που αποδίδουν ισχύ από 156 – 325 ίππους.

Παράλληλα, αρκετές είναι και επεμβάσεις στον εσωτερικό διάκοσμο ως προς τις επενδύσεις αλλά και τα συστήματα πληροφόρησης του οδηγού.

Παρουσιάστηκε το νέο DAF LF

Συνεχίζοντας την πλήρη ανανέωση της γκάμα των φορτηγών της, η DAF Trucks παρουσίασε τις πρώτες εικόνες και στοιχεία του νέου LF που αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας του.

 
Το νέο DAF LF παρουσιάστηκε από την ολλανδική εταιρεία με πολλαπλές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η πολύ καλή εμπορική του πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για την κατηγορία των ελαφρών φορτηγών.
Με μεικτό βάρος από 7,5 – 19,0t., το νέο LF έχει να επιδείξει τόσο σχεδιαστικές αλλαγές εντός και εκτός της καμπίνας όσο και αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο νέος PACCAR PX-4 κινητήρας των 3,8λτ.
 
Νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας, η DAF έχει να επιδείξει για το νέο LF την τροποποίηση της εμπρόσθιας μάσκας και του λογότυπου της. Παράλληλα, για την πόρτα του συνοδηγού, προσφέρεται προαιρετικά ένα επιπλέον παράθυρο στο κάτω μέρος της, στοιχείο που αναβαθμίζει σημαντικά το οπτικό πεδίο του οδηγού, ιδίως στις μεταφορές εντός της πόλης.
Στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών έχουν επιλεγεί νέα υλικά και βελτιωμένοι συνδυασμοί αποχρώσεων για τις επενδύσεις σε όλες τις επιφάνεις ενώ, πλήρως τροποποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων (DIP: Driver Information Panel) που περιλαμβάνει νέα γραφικά στις απεικονίσεις του.
Παράλληλα, η DAF Trucks θα προσφέρει με το νέο LF το σύστημα «DAF Connect», ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων που παρέχει τον μεταφορέα πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο αναφορικά με τη θέση του οχήματος, τη κατανάλωση καυσίμου, την λειτουργία του κινητήρα γενικότερα κ.ο.κ.
 
Νέοι κινητήρες με ισχύ από 156 – 325 ίππους
Όπως προαναφέραμε, μια από τις σημαντικές αναβαθμίσεις του νέου DAF LF είναι ο νέος PACCAR PX-4 κινητήρας των 3,8λτ. που θα είναι διαθέσιμος στις εκδόσεις των 7,5t. με απόδοση 156 και 172 ίππων και μέγιστη ροπή 500 ή 600 Nm από τις 1.200 και 2.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Παράλληλα, στις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου θα προσφέρονται οι PACCAR PX-5 των 4,5λτ. και PACCAR PX-7 των 6,7λτ. O πρώτος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 184 – 213 ίππων και ο δεύτερος με 234 – 325 ίππους.
Οι εν λόγω κινητήρες, είναι αναβαθμιστεί σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2016 με νέο λογισμικό και άλλες τροποποιήσεις, με αποτέλεσμα, η μέγιστη ροπή τους να έχει αυξηθεί κατά 5% - 12% και να είναι διαθέσιμη σε 100 – 200 σ.α.λ. χαμηλότερα.
Η μέγιστη ροπή του PX-5 ανέρχεται στα 850 Nm (1.200 – 1.500 σ.α.λ.) και του ΡΧ-7 στα 1.200 Nm (από τις 1.100 – 1.700 σ.α.λ.). Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε πως η ισχύς του ΡΧ-7 έχει αυξηθεί κατά 11 ίππους.
 
Τροποποιήσεις και στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης
Οι αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί στον πίσω –κινητήριο- άξονα έχουν επιφέρει μείωση στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα κατά 150 – 200 σ.α.λ. ενώ αντίστοιχα έχει επιτευχθεί μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 6% περίπου. Παράλληλα το νέο LF θα είναι διαθέσιμο με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με 5, 6, 9 ή 12 σχέσεις ενώ διαθέσιμο θα είναι και το νέο αυτόματο κιβώτιο της Allison για τις εκδόσεις των 18 – 19t. με τον κινητήρα ΡΧ-7.
 
Μεταξόνια έως 6,9μ. και δεξαμενές καυσίμου έως και 1.240λτ.
Προκειμένου να διασφαλιστεί η δυνατότητα κάλυψης μιας μεγάλης γκάμας εφαρμογών, το νέο DAF LF θα είναι διαθέσιμο μεταξύ άλλων και με μια μεγάλη γκάμα μεταξονίων, μήκους έως και 6,90μ. Το γεγονός αυτό διασφαλίζει μήκη αμαξώματος έως και 9μ. καθώς και δυνατότητα υποστήριξης δεξαμενών καυσίμου με χωρητικότητα έως και 1.240 λτ.
 
Πλήρως συμβατό με αμέτρητες υπερκατασκευές
Στο πλαίσιο της πολιτικής «DAF Transport Efficiency», η ολλανδική εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια εξαιρετική «βάση» με το νέο LF για μια ανεξάντλητη γκάμα υπερκατασκευών χάρη σε ειδικές αναμονές και υποδοχές που έχει προβλέψει, προκειμένου να διευκολύνει σημαντικά το έργο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπερκατασκευών.
 
Πληρέστατος βασικός εξοπλισμός ασφάλειας
Το νέο LF θα εφοδιάζεται με αερανάρτηση στον πίσω άξονα από τις εκδόσεις με μεικτό βάρος 8,0t. καθώς και με το Advanced Emergency Braking System (ΑΕΒS) στον βασικό εξοπλισμό. Το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα FCW (Forward Collision Warning), ACC (Adaptive Cruise Control) και LDWS (Lane Departure Warning System).
 

 
Advertisement