Το ορόσημο συνέπεσε με τη συμπλήρωση 30 χρόνων ζωής για το εμβληματικό Van της εταιρείας.
Για λογαριασμό της FedEx κατασκευάστηκε το όχημα που έκοψε το νήμα των 5.000.000 πωλήσεων.
Από το εργοστάσιο του Charleston παραδόθηκε το ιστορικό eSprinter.
Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του LCV της Mercedes-Benz.
Για λογαριασμό της FedEx κατασκευάστηκε το όχημα που έκοψε το νήμα των 5.000.000 πωλήσεων
Την ίδια ώρα δε, το γεγονός πως η συγκεκριμένη συγκυρία συνέπεσε με την παράδοση του οχήματος στον αυξανόμενο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της FedEx στις ΗΠΑ, έχει τη δική του συμβολική σημασία.
Κι αυτό, γιατί η τελευταία έχει υπάρξει ένας από τους πρώτους & διαχρονικότερους μεγάλους πελάτες της Mercedes-Benz, συμβάλλοντας σημαντικά στην επιτυχία του Sprinter -
και του eSprinter -, τόσο στον τομέα των υπεραστικών υπηρεσιών όσο και στις last mile διανομές για τις αγορές της Βορείου Αμερικής, της Ευρώπης, της Ασίας - Ειρηνικού και της Νότιας Αμερικής.
Από το εργοστάσιο του Charleston παραδόθηκε το ιστορικό eSprinter
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τη μονάδα παραγωγής του Charleston (βλ. Mercedes-Benz Vans, LLC, MBV Charleston), αξίζει να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος χώρος ιδρύθηκε το 2006 και πρόκειται για το μοναδικό εργοστάσιο κατασκευής Vans της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική.
Ακόμη περισσότερο, το 2018 οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου επεκτάθηκαν, προκειμένου να φιλοξενηθεί η τρίτη γενιά του Sprinter, με την αναβάθμιση να περιλαμβάνει την προσθήκη ενός νέου αμαξοστασίου & ενός βαφείου, καθώς και μια επέκταση του υφιστάμενου χώρου συναρμολόγησης, ώστε να ανταποκριθεί το εργοστάσιο στην αυξανόμενη ζήτηση.
Έτσι, η MBV Charleston σήμερα διαθέτει προηγμένα συστήματα, όπως μεταφορά χωρίς οδηγό και ψηφιακά εργαλεία εκπαίδευσης για το εργατικό δυναμικό της που αριθμεί πάνω από 1.600 υπαλλήλους, ενώ μια επιπλέον επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων το 2024 υποστήριξε την έναρξη λειτουργίας του νέου eSprinter στο εργοστάσιο, σηματοδοτώντας άλλο ένα κομβικό ορόσημο στη συνεχή καινοτομία και ανάπτυξή του.
Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του LCV της Mercedes-Benz
Υπενθυμίζεται εδώ πως για τρεις δεκαετίες το Mercedes-Benz Sprinter
εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών σε όλο τον κόσμο, καλύπτοντας καθήκοντα που περιλαμβάνουν από υπηρεσίες διανομής και κινητούς χώρους εργασίας, μέχρι μεταφορές επιβατών και μετατροπές για λόγους αναψυχής.
Αντικαθιστώντας τη σειρά Mercedes TN (T1) άλλωστε, το Sprinter έκανε το ντεμπούτο του το 1995 και γρήγορα έθεσε νέα πρότυπα στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, εισάγοντας πολλά προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας για την κατηγορία του - όπως τα φρένα ABS και αργότερα το ESP (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας) – αλλά κι έναν πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό, που συνδυαζόταν με μια σειρά από ισχυρούς & οικονομικούς κινητήρες βενζίνης & diesel για καλύτερη απόδοση καυσίμου.
Με την κυκλοφορία της δεύτερης γενιάς του το 2006 μάλιστα, το νέο μοντέλο εισήγαγε ακόμη περισσότερες βελτιώσεις όπως: η αυξημένη χωρητικότητα φορτίου, η πιο ευρύχωρη καμπίνα και η ευρύτερη γκάμα αμαξωμάτων - συμπεριλαμβανομένων των καμπίνων σασί και των minibuses.
Εκεί όμως που σηματοδοτήθηκε η πραγματική αλλαγή ήταν το 2018 με την τρίτη γενιά, όταν και
το Sprinter αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο ενσωματώνοντας υπερσύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες. Τοιουτοτρόπως, το μοντέλο μετατράπηκε σε κάτι περισσότερο από ένα απλό Van - έγινε ένα κινητό γραφείο με σύστημα πολυμέσων MBUX, προηγμένη τηλεματική και λειτουργίες υποβοήθησης της οδήγησης.
Ολοκληρώνοντας, η ευρεία γκάμα παραλλαγών του Sprinter παραμένει εντυπωσιακή, με περισσότερες από 1.000 διαφορετικές εκδόσεις του να διαμορφώνονται από τα διαφορετικά αμαξώματα, τα πλαίσια, τα συστήματα κίνησης, τις χωρητικότητες και τις λεπτομέρειες εξοπλισμού.