Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Δείτε πώς στέκεται το Peugeot Boxer απέναντι στον ανταγωνισμό του...
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δείτε πώς στέκεται το Peugeot Boxer απέναντι στον ανταγωνισμό του...

Peugeot Boxer: πού χάνει, πού κερδίζει

14.552 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2022)

Κοντά σε τιμές & μεταφορικές δυνατότητες με τον ανταγωνισμό του. Δεν έχει τις εξαιρετικές αξιολογήσεις που κατέκτησαν τα ανταγωνιστικά Ducato & Transit από Euro NCAP, ούτε τον Premium χαρακτήρα του Sprinter. Βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων της κατηγορίας του στην περσινή χρονιά. Ας δούμε τα συν και πλην του Boxer της Peugeot.

Peugeot Boxer: πού χάνει, πού κερδίζει!

  • Σε 4 εκδόσεις μήκους & 3 ύψους
  • Στον μέσο όρο οι μεταφορικές δυνατότητες του
  • Bronze (χαμηλή αξιολόγηση) Euro NCAP
  • Μειονέκτημα ο ένας μόνο κινητήρας (140 hp)
 
Το Peugeot Boxer παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 στη σημαντικά αναβαθμισμένη εκδοχή του. Έναν χρόνο αργότερα, έκανε την εμφάνισή της και η ηλεκτρική έκδοση του οχήματος, το e-Boxer, το οποίο διατίθεται στην ελληνική αγορά, όπως και τα μικρότερα ηλεκτρικά επαγγελματικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, τα e-Partner και e-Expert
 
Επιστρέφοντας στο Peugeot Boxer, ας δούμε τα επιμέρους χαρακτηριστικά του και ας τα συγκρίνουμε με αυτά του ανταγωνισμού του…


Με έναν κινητήρα 140 ίππων, σε 4 εκδόσεις μήκους και 3 ύψους μπορεί να αποκτηθεί το Peugeot Boxer.

Με έναν κινητήρα 140 ίππων, σε 4 εκδόσεις μήκους και 3 ύψους μπορεί να αποκτηθεί το Peugeot Boxer.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήθος εκδόσεων για κάθε ανάγκη

Το μεγάλο Van των Γάλλων, στις συμβατικές του εκδόσεις, προσφέρεται σε 4 μήκη αμαξώματος (4.963, 5.413, 5.998 και 6.363 χλστ.), οι οποίες φέρουν μεταξόνιο 3.000, 3.450 ή 4.035 χλστ. Το πλάτος (με καθρέπτες) ορίζεται στα 2.508 χλστ., ενώ υπάρχουν τρεις επιλογές σε ύψος (2.254, 2.522 και 2.760 χλστ.). Το μεικτό βάρος των παραπάνω εκδόσεων είναι 3.000, 3.300 ή 3.500 κιλά και το απόβαρό τους από 1.965 έως 2.195 κιλά.
 
Σε ό,τι αφορά στις εξωτερικές διαστάσεις, το Peugeot μάλλον υστερεί έναντι του ανταγωνισμού, κάτι που όμως μπορεί να λειτουργεί και αντίστροφα, καθώς οι συμπαγείς διαστάσεις μεταφράζονται σε υψηλότερη αστική ευχρηστία. Όπως και να έχει το πράγμα και αφήνοντας για ευνόητους λόγους έξω τα «αδελφά» μοντέλα του ομίλου Stellantis, ενδεικτικά αναφέρουμε πως το Ford Transit έχει μήκος 5.531-6.704 χλστ., το Mercedes-Benz Sprinter 5.276-7.367 χλστ., ενώ το VW Crafter 5.986-7.391 χλστ. Ακόμα μεγαλύτερο είναι το Iveco Daily (το μόνο 7τονο) των 5.598-7.538 χλστ.

Για φορτία μέχρι 17 κ.μ.

Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος από 2.670 μέχρι 4.070 χλστ. και πλάτος 1.870 χλστ. (1.422 χλστ. ανάμεσα στους θόλους), με το ύψος να ποικίλει από τα 1.662 έως τα 2.172 χλστ. Ο ωφέλιμος όγκος της καρότσας είναι από 8,0 μέχρι 17 κ.μ., ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (με τον οδηγό) ξεκινάει από τα 1.035 κιλά και φτάνει έως και τα 1.470 κιλά.

Το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης είναι 2.500 κιλά με φρένα και 750 χωρίς αυτά, ενώ το μέγιστο βάρος είναι 1.680-2.100 κιλά στον εμπρόσθιο άξονα και 1.650-2.400 στον οπίσθιο. Η πίσω δίφυλλη πόρτα έχει πλάτος 1.562 χλστ. και ύψος 1.520-2.030 χλστ., με τις διαστάσεις της πλευρικής συρόμενης πόρτας να είναι αντίστοιχα 1.075-1.250 και 1.485-1.755 χλστ.
 
Αναφορικά με τις μεταφορικές δυνατότητες και εστιάζοντας στο ωφέλιμο φορτίο και στον όγκο του χώρου φόρτωσης, ο ανταγωνισμός (πλην των Citroen, Fiat και Opel) έχει να επιδείξει τα εξής:

  • Iveco Daily: έως 4.000 κιλά & 9-19,6 κ.μ.
  • Ford Transit: έως 2.190 κιλά & 9,5-15,1 κ.μ.
  • Mercedes-Benz Sprinter: έως 3.144 κιλά & 7,8-17 κ.μ.
  • VW Crafter: (δεν ανακοινώνεται) & 9,9-18,4 κ.μ.

Συνέχεια του άρθρου >>>