Ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών για μηδενικές εκπομπές από την PACCAR!
-Πρόταση της IRU & άλλων 2 οργανώσεων για αλλαγές στις άδειες επαγγελματικής επάρκειας των οδηγών
-Πάνω από 275.000 θέσεις οδηγών προβλέπεται να μείνουν κενές μέχρι το 2028
Το… μπαλάκι στους νομοθέτες της Ευρωπαϊκή Ένωσης πέταξαν με κοινή επιστολή τους η IRU (Διεθνής Ένωση Οδικών Μεταφορών), σε συνεργασία με τις οργανώσεις «International Association of Public Transport» και «European Passenger Transport Operators», αναφορικά με το διαρκώς επιδεινούμενο ζήτημα της έλλειψης οδηγών στα αστικά και στα περιαστικά λεωφορεία.
Συγκεκριμένα, οι προτεινόμενες τροποποιήσεις, όπως προάγονται μέσα από τη θέση (και) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αποσκοπούν στο να καταστεί ο τομέας πιο ελκυστικός για τους νεοεισερχόμενους οδηγούς, επιτρέποντας στις ηλικίες από 19 - 21 ετών που έχουν αποκτήσει πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας (CPC) να οδηγούν λεωφορεία, αστικά και περιαστικά, δίχως να δεσμεύονται από τα ισχύοντα όρια απόστασης. Κατά αυτόν τον τρόπο, συνεπώς, η άρση του περιορισμού των 50 χλμ θα επέτρεπε σε νέους, επαγγελματικά καταρτισμένους οδηγούς να πραγματοποιούν τουλάχιστον τις βασικές διαδρομές.
Όπως τόνισε εξάλλου και η Διευθύντρια Συνηγορίας της IRU στην Ε.Ε., Raluca Marian: «Για να αντιμετωπιστεί η αυξανόμενη έλλειψη οδηγών και να διασφαλιστεί η ελκυστικότητα του κλάδου, θα πρέπει να προσαρμοστούν οι κανόνες ελάχιστης ηλικίας για τους επαγγελματίες οδηγούς λεωφορείων. Η θέση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου παρέχει μια ρεαλιστική λύση για τις επείγουσες ανάγκες του κλάδου μας. Καλούμε τους ευρωβουλευτές να υποστηρίξουν και να διατηρήσουν αυτή τη θέση. Καλούμε επίσης το Συμβούλιο να υιοθετήσει μια εκδοχή που να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και τις κρίσιμες ανάγκες του τομέα των οδικών μεταφορών, εξασφαλίζοντας βιώσιμες υπηρεσίες δημόσιων μεταφορών σε ολόκληρη την ΕΕ».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr