Αυξάνουν οι παραγγελίες που δέχεται η Volvo Trucks στις ΗΠΑ για το Volvo VNR Electric, το «μουράτο» ηλεκτρικό φορτηγό που στηρίζεται στα ευρωπαϊκά «αδέλφια» του. Ας γνωρίσουμε το μηδενικών ρύπων, «βαρύ πυροβολικό» της Αμερικής…
Τη μεγαλύτερη έως τώρα παραγγελία για το αμερικάνικο ηλεκτρικό Volvo VNR Electric δέχθηκε πρόσφατα ο σουηδικός όμιλος, από την εταιρεία διανομών και αποθήκευσης, Performance Team, η οποία ανήκει στην Maersk. Η εν λόγω εταιρεία παρήγγειλε 16 μονάδες του βαρέως (Class 8) Volvo VNR Electric, με τα φορτηγά μόλις παραδοθούν να προγραμματίζεται να ξεκινήσουν καθημερινές διανομές σε πελάτες που βρίσκονται σε όλη τη Νότια Καλιφόρνια.
Οι 16 μονάδες της εταιρείας Performance Team, η οποία ανήκει στον όμιλο Maersk, αποτελεί τη μεγαλύτερη έως τώρα παραγγελία του Volvo VNR Electric.
Η ζυθοποιία, Manhattan Beer Distributors, από τη Νέα Υόρκη εγκατέστησε τρεις ταχυφορτιστές στο ντεπό του Μπρονξ, για τη φόρτιση των μπαταριών των πέντε Volvo VNR Electric σε 70 λεπτά.
Στο μεταξύ, λίγο νωρίτερα η Volvo Trucks North America είχε παραδώσει τα πέντε πρώτα Volvo VNR Electric της Ανατολικής Ακτής, στη ζυθοποιία με έδρα τη Νέα Υόρκη, Manhattan Beer Distributors, η οποία διαθέτει έναν στόλο 400 φορτηγών διανομών. Μάλιστα, για να υποστηρίξει τη λειτουργία των ηλεκτρικών φορτηγών, η εταιρεία εγκατέστησε τρεις ταχυφορτιστές στο ντεπό του Μπρονξ, που επιτρέπει τη φόρτιση των μπαταριών (στο 80%) σε μόλις 70 λεπτά. Σημειώνεται, πως τα εν λόγω πέντε Volvo VNR Electric αποτελούν τα πρώτα που παρήχθησαν στο εργοστάσιο New River Valley που βρίσκεται στο Δουβλίνο της Βιρτζίνια, στο οποίο κατασκευάζονται όλα τα φορτηγά της Volvo που πωλούνται στη Β. Αμερική.
Tο Volvo VNR Electric των έως και 37 τόνων, φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 340 kW (455 hp) ισχύος και 5.492 Nm ροπής.
Αξίζει να αναφερθεί, πως το Volvo VNR Electric διατίθεται ως 15τονο διαξονικό φορτηγό και ως τράκτορας σε εκδόσεις 4x2 και 6x2 μεικτού βάρους έως και 37 τόνων. Φέρει μια πλήρως ηλεκτρική γραμμή κίνησης απόδοσης 340 kW (455 hp) ισχύος και 5.492 Nm μέγιστης ροπής, η οποία περνάει στον δρόμο μέσω του αυτόματου κιβωτίου δύο σχέσεων, I-Shift. Οι μπαταρίες λιθίου έχουν χωρητικότητα 264 kWh και σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης των 150 kW, μπορούν να φτάσουν στο 80% πληρότητας μέσα σε 70 λεπτά. Η μέγιστη αυτονομία του μονού φορτηγού ορίζεται στα 240 χλμ. και αυτή του τράκτορα στα 193 χλμ.
Σας αφήνουμε με το παρακάτω βίντεο παρουσίασης του Volvo VNR Electric: