Πολάκης: Εγγύηση ποιότητας στα αμαξώματα παντός τύπου!
Σ. Λογοθέτης & ΣΙΑ Ο.Ε.: Εγγύηση επιτυχίας στις επισκευές κρεμαγιέρων-σασμάν
Parking NATO 400: ανάπαυλα, ασφάλεια & επιλογές για οδηγούς μεταφορών
- Για να δουλέψει ο βενζινοκινητήρας, χρειάζεται σπινθήρα (από το μπουζί)
- Ο σπινθήρας του μπουζί παράγεται από υψηλή τάση ρεύματος (20.000 Volt)
- Ο πολλαπλασιαστής αυξάνει την τάση της μπαταρίας από τα 12V στα 20.000V
- Ψηλές θερμοκρασίες & κραδασμοί καταστρέφουν τον πολλαπλασιαστή! 100 ευρώ η ζημιά
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν βενζίνη χρησιμοποιούν 3 βασικά στοιχεία για να παράγουν έργο: αέρα, καύσιμο και σπινθήρα. Ο αέρας παρέχει το απαραίτητο οξυγόνο για την καύση, το καύσιμο τροφοδοτεί με ενέργεια την καύση και ο σπινθήρας προκαλεί την καύση.
Εμείς θα επικεντρωθούμε στον σπινθήρα, ο οποίος παράγεται από το μπουζί. Κάθε βενζινοκινητήρας έχει σε κάθε κύλινδρο ένα μπουζί, το οποίο είναι υπεύθυνο για να παράγει σπινθήρα, σαν το τσακμάκι ενός αναπτήρα.
Φυσικά μέσα στον κινητήρα δεν υπάρχει κάποιο τσακμάκι για να δώσει σπινθήρα. Το μπουζί λειτουργεί με ρεύμα υψηλής τάσης. Πολύ υψηλής τάσης. Σχεδόν 20.000V. Ως μέτρο σύγκρισης, η πρίζα ενός σπιτιού έχει τάση 240V.
Αυτή η πολύ υψηλή τάση συγκεντρώνεται στις ακίδες του μπουζί και εκτονώνεται με το λεγόμενο βολταϊκό τόξο, καθώς ο αέρας ανάμεσα στις δύο ακίδες είναι τόσο φορτισμένος που παύει να είναι μονωτής. Σε πιο απλά ελληνικά, ανάμεσα στις δύο ακίδες παράγεται ένας σπινθήρας, ο οποίος αποφορτίζει την τάση. Αυτός ο σπινθήρας είναι αυτός που προκαλεί και την ανάφλεξη μέσα στον θάλαμο καύσης, κινεί τα πιστόνια και, τελικά, κινεί και το αυτοκίνητο.
Κάθε βενζινοκινητήρας έχει σε κάθε κύλινδρο ένα μπουζί, το οποίο είναι υπεύθυνο για να παράγει σπινθήρα, σαν το τσακμάκι ενός αναπτήρα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr