ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στις εμπρόσθιες προσκρούσεις, η συμπεριφορά των εκπροσώπων των Citroen, Toyota & Peugeot ήταν πολύ καλή.

Oριακή ήταν η προστασία στον θώρακα των πίσω επιβατών στα πλευρικά crash-tests.

Citroen Jumpy – Spacetourer, Peugeot Expert – Traveller, Toyota Proace (2015): 5 αστέρια

Οι εκπρόσωποι των Citroen, Peugeot και Toyota είναι ουσιαστικά «τρίδυμοι» και για τον λόγο αυτό δοκιμάστηκαν σε ένα μοντέλο από το Euro NCAP, επιτυγχάνοντας πολύ καλές επιδόσεις σε όλους τους τομείς. 

Προστασία Ενηλίκων (31,6 βαθμοί 87%)
Η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σταθερή στις εμπρόσθιες προσκρούσεις του οχήματος και οι ενδείξεις των ανδρείκελων ήταν πολύ καλές σε όλες τις θέσεις και για διάφορους σωματότυπους. Κατά την πλευρική πρόσκρουση σε μπαριέρα τα μοντέλα απέσπασαν τη μέγιστη βαθμολογία ενώ μόνο στην πρόσκρουση σε στύλο εντοπίστηκε οριακή προστασία για τον θώρακα των πίσω επιβατών λόγω αυξημένης πίεσης στα πλευρά του. Τέλος η προστασία του αυχένα στις οπίσθιες προσκρούσεις του οχήματος ήταν οριακή για τους επιβάτες της δεύτερης και τρίτης σειράς καθισμάτων.

Προστασία Ανηλίκων (44,6 βαθμοί 91%)
Εξαιρετικό ήταν το επίπεδο προστασίας των παιδιών ηλικίας 1,5 ή 3,0 ετών σε όλα τα crash-test με οριακή μόνο την προστασία του αυχένα στη δεύτερη περίπτωση. Το ίδιο ισχύει και για τις πλευρικές προσκρούσεις ενώ μέγιστους βαθμούς απέσπασαν τα μοντέλα αναφορικά με τη λειτουργία του συστήματος απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού για τη μεταφορά παιδικού καθίσματος αντίθετης φοράς.

Προστασία Πεζών (19,4 βαθμοί 64%) 
Αρκετά καλή ήταν η προστασία των ποδιών ενός πεζού ενώ από οριακές έως καλές ήταν οι ενδείξεις για την προστασία του κεφαλιού του. Σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων, το Euro NCAP δεν πραγματοποιεί μετρήσεις για την προστασία της λεκάνης. 

  • Κεφάλι     13,4
  • Λεκάνη     0,0
  • Πόδια     6,0
Τεχνολογίες Ασφάλειας (5,5 βαθμοί 78%)
Τα εν λόγω οχήματα εφοδιάζονται με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας τους καθώς και με προειδοποίηση χρήσης των ζωνών ασφαλείας. Τέλος, ο περιοριστής ταχύτητας επίσης συγκαταλέγονταν στον βασικό εξοπλισμό. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ