Οριακή προστασία στα κάτω άκρα των επιβατών επέδειξαν οι ενδείξεις από την πλαγιομετωπική πρόσκρουση των νέων Vivaro και Trafic.

Opel Vivaro, Renault Trafic (2015): 3 αστέρια

Όπως ίσως γνωρίζετε, οι εκπρόσωποι των Opel και Renault σε αυτήν την κατηγορία υιοθετούν το ίδιο αμάξωμα καθώς και κοινά μηχανικά μέρη, με αποτέλεσμα τα κοινά αποτελέσματα και στις δοκιμές του Euro NCAP. 

Προστασία Ενηλίκων (19,1 βαθμοί 52%)
Η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σταθερή στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση με τις ενδείξεις στα ανδρείκελα να δείχνουν ωστόσο οριακή προστασία για τα κάτω άκρα (γόνατα, μηροί) των εμπρός επιβατών από την επαφή τους με την κολώνα του τιμονιού και το κάτω μέρος του ταμπλό. Οριακή ήταν και η προστασία του θώρακα του συνοδηγού λόγω των αυξημένων φορτίων πίεσης που μετρήθηκαν στο ανδρείκελο. Παράλληλα, πολύ καλή ήταν και η προστασία που τα οχήματα προσφέρουν στους επιβάτες κατά την πλευρική πρόσκρουση του οχήματος ενώ οριακή ήταν η προστασία του αυχένα των πίσω επιβατών στις οπίσθιες συγκρούσεις. 

Προστασία Ανηλίκων (45,0 βαθμοί 91%)
Πολύ καλή η επίδοση των Vivaro και Trafic σε ότι αφορά στην προστασία των παιδιών ηλικίας 1,5 έτους ή 3 ετών τόσο στις εμπρόσθιες όσο και στις πλευρικές συγκρούσεις του αμαξώματος. Παράλληλα, ο οδηγός έχει καλή πληροφόρηση αναφορικά με το αν είναι ή όχι απενεργοποιημένος ο μετωπικός αερόσακος του συνοδηγού για τη μεταφορά καθισμάτων αντίθετης φοράς σε αυτήν τη θέση. 

Προστασία Πεζών (16,1βαθμοί 53%)
Τα… προβλήματα σε αυτήν την περίπτωση εμφανίστηκαν κυρίως στην επαφή του κεφαλιού ενός πεζού με το κάτω μέρος του παρμπρίζ και τις εμπρός κολώνες του αμαξώματος. 

  • Κεφάλι     10,2
  • Λεκάνη     0,0
  • Πόδια     5,9
Τεχνολογίες Ασφάλειας (4,0 βαθμοί 57%)
Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων των μοντέλων ωστόσο, προειδοποίησης χρήσης της ζώνης ασφαλείας υπάρχει μόνο για τη θέση του οδηγού. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ