Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Εξαιρετικό είναι το επίπεδο της προστασίας που το Caddy προσφέρει σε όλους τους επιβάτες στις μετωπικές προσκρούσεις.

Ωστόσο, στις πλευρικές, παρατηρήθηκε μετατόπιση της συρόμενης θύρας σε σχέση με την κολώνα του αμαξώματος.

Volkswagen Caddy (2015): 4 αστέρια

Όπως και στις υπόλοιπες περιπτώσεις των οχημάτων που παρουσιάζουμε, έτσι και για το Volkswagen Caddy, το Euro NCAP υπέβαλε στα crash-test που διεξάγει την επιβατική έκδοση του γερμανικού Vanette, που απέσπασε συνολικά 4 αστέρια.  

Προστασία Ενηλίκων (32,1βαθμοί 84%)
Σε ότι αφορά στις εμπρόσθιες προσκρούσεις του οχήματος, το Caddy προσέφερε πολύ καλή προστασία στους επιβάτες όλων των θέσεων, ανεξάρτητα του σωματότυπου τους. Αντίστοιχη ήταν και η εικόνα του σε ότι αφορά στις πλευρικές προσκρούσεις ωστόσο, στην περίπτωση της δοκιμασίας με τον στύλο, παρατηρήθηκε ένα κενό που δημιουργήθηκε μεταξύ της πλευρικής θύρας και της μεσαίας –B- κολώνας του αμαξώματος, γεγονός που μείωσε την συνολική βαθμολογία του οχήματος. Τέλος, πολύ καλό ήταν και το επίπεδο προστασίας του αυχένα των επιβατών σε όλες τις θέσεις κατά τα crash-tests με το πίσω μέρος του οχήματος.

Προστασία Ανηλίκων (38,3 βαθμοί 78%)
Αντίστοιχα καλή ήταν η εικόνα του Caddy αναφορικά με την προστασία των παιδιών ηλικίας 1,5 ετών ή 3 ετών σε όλους τους τύπους των crash-tests, με εξαίρεση κάποιες αυξημένες πιέσεις που δέχθηκε ο αυχένας του… 3χρονου ανδρείκελου στις έντονες πλαγιομετωπικές προσκρούσεις. 

Προστασία Πεζών (21,0 βαθμοί 58%)
Πολύ κακή η προστασία για την περιοχή της λεκάνης από το εμπρός τμήμα του καλύμματος του κινητήρα αλλά και η οριακή η προστασία του κεφαλιού ενός πεζού από τη βάση του παρμπρίζ και τις εμπρός κολώνες του αμαξώματος. 

  • Κεφάλι     14,1
  • Λεκάνη     0,9
  • Πόδια     6,0
Τεχνολογίες Ασφάλειας (8,8 βαθμοί 68%)
Αν το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, δεν υπάρχει προειδοποίηση χρήσης ζωνών ασφαλείας για τη 2η ή και την 3η σειρά καθισμάτων. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ