ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στις πλαγιομετωπικές προσκρούσεις, το L200 παρουσίασε προβλήματα με την παραμόρφωση του δαπέδου στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Ωστόσο, εξαιρετική ήταν η επίδοση του σε δοκιμές όπως η ιδιαίτερα απαιτητική πρόσκρουση σε στύλο.

Mitsubishi L200 (2015): 4 αστέρια

Αρκετά καλά τα κατάφερε η νέα γενιά του Mitsubishi L200 στις δοκιμές του Euro NCAP ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε πως δοκιμάστηκε μόνο η διπλοκάμπινη έκδοση του μοντέλου και όχι οι υπόλοιπες που φέρουν εξάλλου και πιο «λιτό» εξοπλισμό ασφάλειας. 

Προστασία Ενηλίκων (31,0 βαθμοί 81%)
Σε ότι αφορά στις εμπρόσθιες προσκρούσεις, το L200 παρουσίασε προβλήματα με την παραμόρφωση του δαπέδου στο πίσω μέρος του οχήματος καθώς και στη βάση της τρίτης πλευρικής κολώνας. Αυτό επηρέασε την βαθμολογία του ενώ, οριακή ήταν και η προστασία των γονάτων, των μηρών και της λεκάνης του οδηγού και του συνοδηγού. Εξαιρετική ωστόσο ήταν η επίδοση του L200 σε όλους τους τύπους των πλευρικών crash-tests όπου προστάτεψε πλήρως τους επιβάτες του. Τέλος, πολύ καλή ήταν και η προστασία του αυχένα όλων των επιβατών στις προσκρούσεις με το πίσω μέρος του αμαξώματος.

Προστασία Ανηλίκων (41,4 βαθμοί 84%)
Πολύ καλή ήταν η προστασία των ανδρείκελων για παιδιά 3 ή 6 ετών σε όλους τους τύπους πρόσκρουσης, με εξαίρεση κάποια οριακά αποτελέσματα καταπόνησης του θώρακα τους στα εμπρόσθιας crash-tests. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται εύκολα ενώ όλοι οι τύποι στερέωσης παιδικών καθισμάτων, μπορούν να εφαρμοστούν τόσο στις εμπρός όσο και τις πίσω θέσεις του ιαπωνικού Pick-Up. 

Προστασία Πεζών (27,7 βαθμοί 76%)
Πολύ καλή ήταν η προστασία για το κεφάλι, τη λεκάνη και τα πόδια ενός πεζού με εξαίρεση ορισμένα σημεία όπως οι εμπρός κολώνες όπου –για το κεφάλι- κρίθηκε ως επαρκής. 

  • Κεφάλι     18,1
  • Λεκάνη     3,6
  • Πόδια     6,0
Τεχνολογίες Ασφάλειας (8,3 βαθμοί 64%)
Το L200 εφοδιάζεται με σύστημα ευστάθειας στον βασικό του εξοπλισμό καθώς με προειδοποιήσεις χρήσης των ζωνών ασφαλείας. Το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής πορείας είναι προαιρετικό ενώ δεν προσφέρεται αυτόματο σύστημα πέδησης. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ