Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αν και το Fiat Doblo δεν τα κατάφερε απόλυτα καλά στις πλαγιομετωπικές προσομοιώσεις πρόσκρουσης…

… η εικόνα του ήταν εξαιρετική σε ότι αφορά στην προστασία των επιβατών στα –πιο επικίνδυνα- πλευρικά crash-tests.

Fiat Doblo (2017): 3 αστέρια

Η επιβατική έκδοση του ιταλικού Vanette δοκιμάστηκε από τους ειδικούς του Euro NCAP και ομολογουμένως δεν τα κατάφερε ιδιαίτερα καλά. Ας δούμε αναλυτικά τους τομείς στους οποίους υστέρησε καθώς και που τα κατάφερε καλά στα crash-test. 

Προστασία Ενηλίκων (28,9 βαθμοί 75%)
Ο χώρος των επιβατών παρέμεινε σταθερός κατά την εμπρόσθια πρόσκρουση του οχήματος αν και παρατηρήθηκε μερική παραμόρφωσης της πίσω πλευρικής θύρας. Ωστόσο, ο αερόσακος δεν είναι την απαιτούμενη πίεση για να αποτρέψει το κεφάλι του οδηγού να έρθει σε επαφή με το τιμόνι, επιφέροντας την βαθμολογία τους «επαρκούς» σε αυτό το σημείο. Αντίστοιχα, οριακή ήταν η προστασία του θώρακα του συνεπιβάτη αλλά και των πίσω επιβατών. Στον αντίποδα, πολύ καλή ήταν η επίδοση του ιταλικού μοντέλου στις πλευρικές προσκρούσεις του οχήματος (σε μπάρα και στύλο), αποσπώντας το μέγιστο των διαθέσιμων βαθμών. Τέλος, από επαρκής ως οριακή ήταν η προστασία που το Doblo προσέφερε στον αυχένα των επιβατών στα crash-tests με το πίσω μέρος του οχήματος. 

Προστασία Ανηλίκων (22,9 βαθμοί 46%)
Κατά τις εμπρόσθιες προσκρούσεις, η προστασία για τον αυχένα των 6χρονων παιδιών ήταν οριακή και κακή αντίστοιχα για τα παιδιά ηλικίας 10 ετών. Ο μετωπικός αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση καθίσματος σε αυτή τη θέση με αντίθετη φορά ωστόσο, η πληροφόρηση του οδηγού σχετικά με το αν έχει απενεργοποιηθεί ή όχι ο αερόσακος ήταν ελλιπής. 

Προστασία Πεζών  24,0 βαθμοί 57%)
Η προστασία που προσφέρει το κάλυμμα του κινητήρα για το κεφάλι ενός πεζού ήταν καλή ή έστω επαρκής. Ωστόσο, προβλήματα εντοπίστηκαν στη βάση του παρμπρίζ. Τέλος ο προφυλακτήρας προστάτεψε αρκετά καλά τη λεκάνη και τα πόδια του επιβάτη. 

  • Κεφάλι   12,9
  • Λεκάνη   5,5
  • Πόδια     5,6
Τεχνολογίες Ασφάλειας (3,0 βαθμοί 25%)
Το όχημα που δοκιμάστηκε εφοδιάζεται με υπενθύμιση χρήση των ζωνών ασφαλείας σε όλες τις θέσεις ωστόσο δεν φέρει περιοριστή ταχύτητας, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής πορείας ή αυτόνομο σύστημα πέδησης. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ