Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;

Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;

  • Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;

Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;

72.440 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2023)

Πόσο συμφέρει η απόκτηση του νέου Renault Master έναντι του ισχυρού ανταγωνισμού στα Μεγάλα Vans; Αρκεί ο πλούσιος εξοπλισμός και οι καλές μεταφορικές δυνατότητες όταν δεν έχει ούτε την καλύτερη τιμή, ούτε την αξιολόγηση από τον Euro NCAP;

Μια νέα πρόταση στα Μεγάλα Vans και μάλιστα ετοιμοπαράδοτη!

 

  • Ακριβό αλλά με πλούσιο βασικό εξοπλισμό
  • Ετοιμοπαράδοτο και με πολύ καλές μεταφορικές δυνατότητες
  • «Χάλκινο» στις δοκιμές του Euro NCAP για τα συστήματα ADAS
  • Είναι μόνο προσθιοκίνητο και χωρίς ηλεκτρική έκδοση
 
Τα Μεγάλα Vans εξακολουθούν να παραμένουν μια νευραλγική κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών για τα αστικά logistics και κάθε νέα πρόταση σε αυτήν, αυξάνει τις επιλογές του επαγγελματία. Το νέο Renault Master μπορεί να έχει παρουσιαστεί εδώ και καιρό σε διεθνές επίπεδο ωστόσο, μόλις τώρα ξεκινά την εμπορική πορεία του στη χώρα μας, με την ελληνική αντιπροσωπεία να αναφέρει πως είναι ετοιμοπαράδοτο (αναμονή έως και 48 ώρες μόλις εντός της Αττικής), για συγκεκριμένες εκδόσεις αμαξώματος (εκδόσεις L2H2)!
 
Ποιο είναι όμως το νέο Renault Master και ποια είναι τα προτερήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του, απέναντι στον ιδιαίτερα ισχυρό ανταγωνισμό που απαρτίζεται από σημαντικά μοντέλα όπως τα Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter, Fiat Ducato κ.ά.
 
Ας το θέσουμε λοιπόν στο… μικροσκόπιο το Auto Τρίτη Επαγγελματικά.
 

Σελίδα 2Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος
Σελίδα 3Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων