ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Το κόστος αγοράς του νέου Renault Master είναι υψηλότερο από την πλειοψηφία των ανταγωνιστών του στην κατηγορία των Μεγάλων Vans.

Το κόστος αγοράς του νέου Renault Master είναι υψηλότερο από την πλειοψηφία των ανταγωνιστών του στην κατηγορία των Μεγάλων Vans.

Με την ηλεκτροκίνηση να ενισχύεται διαρκώς και στην Ελλάδα, είναι σαφές πως λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master από την αγορά.

Με την ηλεκτροκίνηση να ενισχύεται διαρκώς και στην Ελλάδα, είναι σαφές πως λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master από την αγορά.

Παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ADAS, το νέο Master δεν είχε την καλύτερη των επιδόσεων στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP. Όχι όμως και την χειρότερη…

Παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ADAS, το νέο Master δεν είχε την καλύτερη των επιδόσεων στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP. Όχι όμως και την χειρότερη…

Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων

  • Το κόστος αγοράς του νέου Renault Master είναι υψηλότερο από την πλειοψηφία των ανταγωνιστών του στην κατηγορία των Μεγάλων Vans.
  • Με την ηλεκτροκίνηση να ενισχύεται διαρκώς και στην Ελλάδα, είναι σαφές πως λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master από την αγορά.
  • Παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ADAS, το νέο Master δεν είχε την καλύτερη των επιδόσεων στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP. Όχι όμως και την χειρότερη…
  • Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων

Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων

73.078 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2023)

 


Με την ηλεκτροκίνηση να ενισχύεται διαρκώς και στην Ελλάδα, είναι σαφές πως λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master από την αγορά.

Με την ηλεκτροκίνηση να ενισχύεται διαρκώς και στην Ελλάδα, είναι σαφές πως λείπει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Master από την αγορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Το νέο Master είναι πλούσια εξοπλισμένο σε σχέση με τις –βασικές- εκδόσεις του ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά ωστόσο, αυτό επιφέρει και μια αισθητή διαφορά στο κόστος αγοράς του έναντι του ανταγωνισμού

Παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ADAS, το νέο Master δεν είχε την καλύτερη των επιδόσεων στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP. Όχι όμως και την χειρότερη…

Παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ADAS, το νέο Master δεν είχε την καλύτερη των επιδόσεων στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP. Όχι όμως και την χειρότερη…

Με κόστος άνω των 45.000 ευρώ, είναι αρκετά ακριβότερο από ιδιαίτερα εμπορικές προτάσεις στην κατηγορία του όπως τα Ford Transit, Fiat Ducato, Peugeot Boxer αν και εν μέρει, η διαφορά αυτή ουσιαστικά ισοσκελίζει τον πλούσιο εξοπλισμό.
 
Ένας τομέας που θα μπορούσε κανείς να πει πως το νέο Master υπολείπεται του ανταγωνισμού είναι οι επιλογές κινητήρα. Μπορεί στο εξωτερικό να διατίθεται ήδη και ως ηλεκτρικό (εν εξελίσσονται και fuel-cells εκδόσεις του), στην Ελλάδα όμως προσφέρεται μόνο με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,3λτ. με απόδοση 135hp που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι (6) σχέσεων.
 
Στην κατηγορία υπάρχουν αρκετές ισχυρότερες εκδόσεις όπως το Ford Transit (έως 170hp) ή το Maxus Deliver 9 (έως 163hp) χωρίς να παραβλέπουμε τις πολλαπλές επιλογές σε αρκετά μοντέλα ως προς τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων καθώς και τις υβριδικές (βλέπε Ford Transit mHEV) ή και αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις στα Μεγάλα eVans (eDeliver 9, E-Transit, eSprinter κ.ά.).
 
Παράλληλα, σε αντίθεση με μοντέλα όπως π.χ. τα Ford Transit & Mercedes-Benz Sprinter που προσφέρονται με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός, τους πίσω ή και σε όλους τους τροχούς, το νέο Master είναι μόνο εμπροσθοκίνητο.
 
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως και η επίδοση του Renault Master στις πρόσφατες αξιολογήσεις της ύπαρξης/απόδοσης των συστημάτων ασφάλειας (ADAS) στα Μεγάλα Vans από τον οργανισμό Euro NCAP, δεν ήταν και τόσο καλή δεδομένου ότι το γαλλικό μοντέλο απέσπασε την «Χάλκινη» Βαθμίδα με 25%, αρκετά πίσω από τα «Χρυσά» Fiat Ducato & Ford Transit ή το «Ασημένιο» Mercedes-Benz Sprinter. Ωστόσο, τα πήγε καλύτερα από σημαντικούς εκπροσώπους της κατηγορίας όπως τα –επίσης «Χάλκινα»- Opel Movano, Peugeot Boxer, Citroen Jumper & Nissan Interstar.
 

Σελίδα 1Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;
Σελίδα 2Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων