Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Το μελλοντικό ηλεκτρικό VW Amarok θα πρέπει να έχει μπαταρίες τουλάχιστον 110kWh για να μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστική αυτονομία και δυνατότητα έλξης φορτίων.

Το μελλοντικό ηλεκτρικό VW Amarok θα πρέπει να έχει μπαταρίες τουλάχιστον 110kWh για να μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστική αυτονομία και δυνατότητα έλξης φορτίων.

VW ID… Amarok! Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής

11.881 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2023)

Μετά το ID Buzz Cargo, είναι σαφές πως τα σχέδια της Volkswagen Commercial Vehicles δεν σταματούν εκεί. Δεδομένου λοιπόν ότι η Ford Pro αργά ή γρήγορα θα παρουσιάσει το ηλεκτρικό Ranger, είναι λογικό να περιμένουμε και το ID… Amarok;

Τι θα συμβεί με τα ηλεκτροκίνητα LCVs της Volkswagen;

 
Πριν από λίγα χρόνια (2020), η VW εξέταζε το ενδεχόμενο της εξέλιξης ενός νέου τύπου SUV που θα βασίζονταν στην πλατφόρμα του ID Buzz ως ένα νέο ηλεκτρικό όχημα που θα προσέθετε στην γκάμα της.
 
Το εν λόγω πρωτότυπο με την ονομασία ID. Rugggdzz, είχε έντονες επιρροές στη σχεδίαση του από το Amarok ωστόσο, τελικά το πρόγραμμα απορρίφθηκε.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της εταιρείας επιβραδύνεται καθώς, εκτός από το ID Buzz Cargo, η εταιρεία προσφέρει το e-Crafter ενώ έχει ανακοινώσει και την μελλοντική ηλεκτροκίνητη ή υβριδική έκδοση του Caddy.
 
Ωστόσο, κατά την παρουσίαση της νέας γενιάς του Ford Raptor προς το τέλος του 2022, οι υπεύθυνοι της Ford κατέστησαν σαφές πως… αργά ή γρήγορα θα πρέπει να περιμένουμε και μια ηλεκτρική έκδοση του νέου Ranger. Δεδομένου ότι η εξέλιξη της νέας γενιάς του Ford Rangerκαι το νέου VW Amarok είναι κοινή, είναι σαφές πως θα πρέπει να περιμένουμε και αντίστοιχα πλάνα από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
 
Με βάση τα όσα διαρρέουν από το στρατόπεδο της VW Commercial Vehicles, το βασικό μέλημα τους είναι η διασφάλιση μιας αρχιτεκτονικής τέτοιας στην πλαίσιο, που θα επιτρέπει την υιοθέτηση μπαταριών χωρητικότητας –τουλάχιστον- 110kWh, προκειμένου να μπορεί το όχημα να προσφέρει τις «αρμόζουσες» επιδόσεις σε αυτονομία και δυνατότητα έλξης φορτίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε