Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί», το σύνολο της επιδότησης για την αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων Ταξί με αμιγώς ηλεκτρικά, μπορεί να ξεπερνά και τις 20.000 ευρώ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί», το σύνολο της επιδότησης για την αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων Ταξί με αμιγώς ηλεκτρικά, μπορεί να ξεπερνά και τις 20.000 ευρώ.

«Πράσινα Ταξί»: Επιδότηση 20.000+ ευρώ για ηλεκτρικά

2.644 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2022)

Για τους 5 άξονες του σχεδιασμού του υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό των μεταφορών -με βασικό πυλώνα την ηλεκτροκίνηση- μίλησε ο κ. Κώστας Καραμανλής, αναλύοντας τις προθέσεις της Κυβέρνησης -μεταξύ άλλων- για την ανανέωση του στόλου των ταξί, τα «καθαρά» λεωφορεία και τις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Ευκαιρία για αντικατάσταση των παλιών ταξί με ηλεκτρικά!


    Εκπονείται σχέδιο εγκατάστασης υποδομών φόρτισης στις πιάτσες ταξί.

    Εκπονείται σχέδιο εγκατάστασης υποδομών φόρτισης στις πιάτσες ταξί.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Πάνω από 20.000 ευρώ η επιδότηση, σημεία φόρτισης στις πιάτσες
  • Από το 0,4% το 2019, στο 7% το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα
  • Σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία, ανάμεσά τους και ηλεκτρικά
  • 12.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2025, 25.000 μέχρι το 2030
Για την ηλεκτροκίνηση ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης των μεταφορών στην Ελλάδα μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης. Πρώτος άξονας του σχεδιασμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η ανανέωση του γερασμένου στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Σε όλα τα επίπεδα: Ι.Χ., ταξί, αστικές συγκοινωνίες.
 
Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε στο πλαίσιο αυτό ότι: «Ειδικά για τα ταξί ετοιμαζόμαστε να κάνουμε μία δεύτερη ενίσχυση, να ξεκινήσουμε ένα νέο πρόγραμμα "Πράσινα Ταξί", το οποίο είναι ενταγμένο στο Ταμείο Ανάκαμψης και χρηματοδοτεί την αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων Ταξί με αμιγώς ηλεκτρικά. Και το σύνολο της επιδότησης για τα ταξί μπορεί να ξεπερνά και τις 20.000 ευρώ, δηλαδή είναι μία επιδότηση πάρα, πάρα πολύ σημαντική. Παράλληλα, εκπονείται σχέδιο εγκατάστασης υποδομών φόρτισης στις πιάτσες ταξί, με προτεραιότητα σε αυτές που το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ το επιτρέπει χωρίς να γίνει σημαντική επαύξηση ισχύος».
 
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι τα κίνητρα που έχουν ήδη δοθεί για την αγορά ή τη μίσθωση ηλεκτρικών Ι.Χ. και δίκυκλων, έχουν επιφέρει αποτελέσματα: Το 2021 ταξινομήθηκαν 6.967 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν το 2019 είχαν ταξινομηθεί μόλις 480. Το ποσοστό της αγοράς, από το 0,4% του 2019 εκτινάχθηκε σχεδόν στο 7%. Επισήμανε ότι: «Σήμερα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ε.Ε., η Ελλάδα είναι η χώρα της Ε.Ε. με το μεγαλύτερο ποσοστό μεταβολής στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων».
 
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και στον τομέα των δημόσιων μεταφορών. «Ο διαγωνισμός για τα πρώτα 770 από τα 1.300 νέα λεωφορεία που έχουμε προκηρύξει και βρίσκεται σε εξέλιξη είναι πλήρως εναρμονισμένος με αυτό τον στόχο. Τα νέα λεωφορεία θα είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε υβριδικά και CNG», υπενθύμισε και επισήμανε πως όταν βγουν στους δρόμους τα νέα οχήματα, η Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων.