Ξεκίνησαν τα πρόστιμα των 1.000 ευρώ για τα ταξί δίχως POS!
Υποχρεωτική μέχρι τις 31/12/2024 η τοποθέτηση ταχογράφων 2ης έκδοσης!
Πιάνει δράση η Ε.Ε. για την έλλειψη οδηγών στις δημόσιες μεταφορές!
-Αβεβαιότητα για τιμές, οικονομική αστάθεια & πενιχρές υποδομές φόρτισης
-Το «μπαλάκι» στις κυβερνήσεις για επιχορηγήσεις & κίνητρα
-Περιορισμένες οι επιλογές στις υποδομές φόρτισης
-Πιθανές λύσεις: φοροελαφρύνσεις, αύξηση των ορίων βάρους & τεχνολογία
Με δεδομένο πως οδεύουμε σε μια κοινωνία όπου η μείωση του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από τα οχήματα αποτελεί ήδη προτεραιότητα, οι μεγάλες πόλεις προγραμματίζουν τη δημιουργία ζωνών όπου θα επιτρέπονται μόνο ταξί με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μέλη της Διεθνούς Ένωσης Οδικών Μεταφορών Ταξί (IRU) στη Γερμανία, την Ολλανδία, την Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αναδείχτηκαν τα σημεία αναφοράς που προβληματίζουν τους φορείς του κλάδου αναφορικά με την υιοθέτηση πιο οικολογικών λύσεων για τα οχήματά τους.
Έτσι, η αξιοπιστία, με τις τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας, τη χρηματοδοτική στήριξη από τις κυβερνήσεις, τις υποδομές φόρτισης και την τιμή των αυτοκινήτων βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, με την πλειοψηφία των οδηγών ταξί να εστιάζουν στην αβεβαιότητα που τους προκαλούν τα συγκεκριμένα δεδομένα. ¶λλωστε, το κόστος τόσο για την αγορά όσο και για τη φόρτιση των οχημάτων, επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό τα ταξί, με την αστάθεια στις τιμές να μην παρέχει ευελιξία όσον αφορά το εισόδημα.
Πιο αναλυτικά, παρόλο που οι εταιρείες στον κλάδο δηλώνουν πρόθυμες να πραγματοποιήσουν τη μετάβαση προς τις καθαρές μηδενικές εκπομπές ρύπων, εντούτοις θα ήθελαν να ελαχιστοποιήσουν τα όποια οικονομικά ρίσκα, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους οδηγούς τους.
Η στήριξη από τις κυβερνήσεις προς τις επιχειρήσεις που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα και σε υποδομές EV, συνεπώς, αποτελεί το ένα σκέλος της εξίσωσης. Αν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προγραμματίζουν τις μελλοντικές αγορές τους μέσα από την παροχή κινήτρων, όπως οι επιχορηγήσεις για ειδικά κατασκευασμένα ταξί, τότε αυτό θα είναι ένα τεράστιο αβαντάζ. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, τα όποια οικονομικά ή φορολογικά κίνητρα για την ενίσχυση της μετάβασης, ενδέχεται να ενθαρρύνουν τις επενδύσεις, ιδίως αν υπάρχει διαφάνεια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr