Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

O νέος κινητήρας φυσικού αερίου M 936 G αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2015 για χρήση στην γκάμα των λεωφορείων της Daimler Buses και πιο συγκεκριμένα στο Mercedes-Benz Citaro.

Νέος κινητήρας φυσικού αερίου για τα λεωφορεία της Daimler Buses

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογικές καινοτομίες που η Daimler Buses αναμένεται να παρουσιάσει επίσημα στο προσεχές 61ο Παγκόσμιο Συνέδρειο του UITP είναι ο νέος κινητήρας φυσικού αερίου M 936 G, που θα υιοθετηθεί στην γκάμα εκδόσεων του αστικού λεωφορείου Mercedes-Benz Citaro. 
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο των 7,7λτ. κάνει αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο και αποδίδει ισχύ 302 ίππων με μέγιστη ροπή 1.200Nm από τις 1.200 – 1.600 σ.α.λ. 
Σε σχέση με τους αντίστοιχου κυβισμού πετρελαιοκινητήρες, ο M 936 G είναι εξαιρετικά πιο αθόρυβος και με ελάχιστες εκπομπές ρύπων την ίδια στιγμή που και το συνολικό βάρος του είναι αισθητά μειωμένο (κατά 15% ή 150 κιλά σε σχέση με τον M 445 hLAG των 12,0λτ). Αν μάλιστα συνυπολογιστεί το βάρος των δεξαμενών καυσίμου, η συνολική μείωση του απόβαρου του οχήματος κυμαίνεται από τα 250 – 300 κιλά. 
Σύμφωνα με τις δοκιμές της εταιρείας, το συνολικό Οικολογικό Αποτύπωμα του είναι μειωμένο κατά 20% σε σχέση με τους πετρελαιοκινητήρες ενώ στην περίπτωση χρήσης biogas, οι εκπομπές CO2 είναι σχεδόν μηδενικές. 
Τέλος, περιττεύει να αναφέρουμε πως καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του. 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ