Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Λύσεις όπως η χρήση Fuel-Cells για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αναμένεται να είναι μια από τις επιλογές στις οποίες θα εστιάσει η Daimler Buses για τα μελλοντικά αστικά λεωφορεία της.

Τι μέλλει γενέσθαι στο μέλλον;

Με βάση όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφές πως η Daimler Buses έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη και δοκιμή πολλαπλών εναλλακτικών λύσεων ως προς τα συστήματα κινητήρων των μελλοντικών αστικών λεωφορείων της. 
Με βάση τα πορίσματα της σε αυτόν τον τομέα και σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ανακοινώσεις της, η Daimler Buses αναμένεται να συνεχίσει να εξελίσσει και να βελτιώνει την αποδοτικότητα, την οικονομία και την οικολογική λειτουργία των πετρελαιοκινητήρων των οχημάτων της ωστόσο, μεγάλο είναι το ενδιαφέρον της στην παράλληλη εξέλιξη ηλεκτροκίνητων εκδόσεων, π.χ. τα οχήματα Citaro Ε-CELL (πλήρως ηλεκτροκίνητο) και Citaro F-CELL (ηλεκτροκίνητο με κυψέλες καυσίμου) που αναμένεται να έχουν τελειοποιηθεί ως το 2020. 
Είτε πρόκειται για συστήματα με καύσιμο το πετρέλαιο και το φυσικό αερίο, για αμιγώς ηλεκτροκίνητες λύσεις, οχήματα με fuel-cells (κυψέλες καυσίμου) ή άλλους εναλλακτικούς τύπους κινητήρων, το σίγουρο είναι πως μέχρι το 2030, σύμφωνα με τους υπολογισμούς των υπευθύνων της Daimler Buses, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα κυριαρχούν στις αστικές συγκοινωνίες χωρίς ωστόσο να έχουν αντικαταστήσει πλήρως τις πετρελαιοκίνητες επιλογές. 
Σε κάθε περίπτωση, η διατήρηση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας του οχήματος σε λογικά επίπεδα, ανάλογα με την χρήση του οχήματος, είναι το πρωταρχικό μέλημα και για το λόγο αυτό, το πιθανότερο είναι να υπάρξουν εξειδικευμένες λύσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης. 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ