Εκτός απροόπτου, μέσα στο φθινόπωρο του 2019 θα ανακοινωθεί ο ανάδοχος για την κατασκευή της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος – Σαλαμίνας.

Προχωρά η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας

Στην παρούσα φάση εκπονείται η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος – Σαλαμίνας που θα έχει μήκος 400μ. και δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

 
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, στην παρούσα φάση οι εξελίξεις σε ότι αφορά στην υλοποίηση του έργου της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, βρίσκονται στο στάδιο της εκπόνησης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Σε ότι αφορά στο έργο, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουμε πως η σήραγγα που θα κατασκευαστεί δεν θα είναι κάτω από τον βυθό αλλά θα εδράζεται σε αυτόν ενώ, το σχήμα της θα είναι τετράγωνο και όχι κυλινδρικό.
Με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, τα δύο ρεύματα θα διαχωρίζονται από τσιμεντένιο τοιχίο ενώ το μήκος της σήραγγας δεν θα υπερβαίνει τα 400μ. και μαζί με τις προσβάσεις σε αυτήν τα 1.100μ. περίπου.
Η σήραγγα θα ξεκινά από την περιοχή του Περάματος (κοντά στο κολυμβητήριο) και θα καταλήγει ανάμεσα στο νησάκι του Αγ. Γεωργίου και την είσοδο του Ναυστάθμου.
Αξίζει να σημειώσουμε πως πρόκειται για την πρώτη ένωση νησιωτικής περιοχής με την ηπειρωτική χώρα με αυτόν τον τρόπο και τη μοναδική στη Μεσόγειο.
Τέλος, το κόστος κατασκευής προβλέπεται πως θα κυμανθεί στα 350 – 400 εκ. ευρώ ενώ, εκτός απροόπτου, ο ανάδοχος θα ανακοινωθεί μέσα στο φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
 
 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ