ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η εταιρεία Cummins παρουσίασε ένα πρωτότυπο ελαφρύ φορτηγό με την ονομασία Aeos, το οποίο μάλιστα σκοπεύει να λανσάρει από το 2019!

Σε πρώτη φάση, το Aeos θα έχει αυτονομία 161 χλμ. περίπου και το μεικτό βάρος του θα ανέρχεται στους 8,0t. περίπου.

Παράλληλα, στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το τέλος της 10ετίας, η διάρκεια πλήρους φόρτισης των μπαταριών του Aeos, να μην υπερβαίνει τα 20 λεπτά…

Πρωτότυπο φορτηγό από τη Cummins

1.924 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2017)

Ενώ όλοι περιμέναμε την Tesla να παρουσιάσει το πρώτο –αμιγώς ηλεκτροκίνητο- φορτηγό της, η Cummins έκανε την… έκπληξη, παρουσιάζοντας πρώτη το πρωτότυπο «AEOS» που ενδεχομένως να αρχίσει να παράγεται από το 2019.

Σχετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Τεχνικό Κέντρο της εταιρείας Cummins στο Κολόμπους των ΗΠΑ, παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο πλήρως ηλεκτροκίνητο φορτηγό με την ονομασία «AEOS» το οποίο, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες θα είναι σε θέση να παραχθεί μαζικά από το 2019!
Η Cummins, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών στην παραγωγή κινητήρων, συστημάτων μετάδοσης της κίνησης και όχι μόνο, σε παγκόσμιο επίπεδο, ανακοίνωσε πως το Aeos εφοδιάζεται με μια συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 140 kWh, γεγονός που του διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία της τάξης των 100 μιλίων (161 χλμ.).
Στην παρούσα φάση, για την πλήρη φόρτωση των μπαταριών του απαιτείται μία ώρα ωστόσο, στόχος της Cummins είναι να μειωθεί το εν λόγω χρονικό διάστημα στα μόλις 20 λεπτά μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας!
Παράλληλα, για τις εφαρμογές που απαιτούν την πραγματοποίηση μεγαλύτερων σε διάρκεια δρομολογίων, το Aeos θα μπορεί να εφοδιαστεί με περαιτέρω συστοιχίες μπαταριών, που θα αυξάνουν την αυτονομία του έως και στα 300 μίλια (483 χλμ.), τουλάχιστον με τα δεδομένα της παρούσας φάσης.
Ωστόσο, στην προσπάθεια αύξησης της εν λόγω αυτονομία αναμένεται να συνεισφέρουν επιπλέον στοιχεία επί του οχήματος όπως π.χ. το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω των φρένων αλλά και ηλιακή πάνελ που θα εδράζονται στην οροφή του.
Με γνώμονα την βελτιστοποίηση της απόδοσης του Aeos έχουν προκριθεί και αρκετές ακόμη λύσεις σε ότι αφορά στη σχεδίαση του οχήματος όπως π.χ. η αντικατάσταση των πλευρικών καθρεπτών από κάμερες προκειμένου να μειωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, η Cummins προγραμματίζει την παραγωγή εκδόσεις του Aeos με μεικτό βάρος 8,0t. περίπου από το 2019 ωστόσο, είναι μάλλον σίγουρο πως η Cummins δεν σκοπεύει τελικά να κατασκευάσει η ίδια ένα μελλοντικό –πλήρως ηλεκτροκίνητο- φορτηγό, αλλά αντίθετα, να προμηθεύσει διάφορες διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή επαγγελματικών οχημάτων με τον κινητήρα και τις μπαταρίες που εξελίσσει μέσω του Aeos.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου Aeos, η Cummins ανακοίνωσε πως εξελίσσει μεταξύ άλλων και έναν νέο –πρωτοποριακό- πετρελαιοκινητήρα για βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ο οποίος θα λανσαριστεί μέσα στο 2022…