Εκμεταλλευτείτε τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει η Citroen στον κλάδο του after-sales για τους κατόχους επιβατικών ή επαγγελματικών οχημάτων της.

Ψηφιακές υπηρεσίες after-sales από τη Citroen

Με την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών να αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αρχή ακόμη και στη δύσκολη περίοδο που διάγουμε, η Citroen συνεχίζει να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες after-sales.

 
Παρά τις δύσκολες περιστάσεις που αντιμετωπίζει –και- η ελληνική κοινωνία, η Citroen ενημερώνει τους πελάτες της πως οι υπηρεσίες after-sales που προσφέρει διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία, ενώ την ίδια στιγμή, παρέχει επιπλέον λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών της.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της υπηρεσίας «Online Booking» που είναι διαθέσιμη είτε μέσω της εφαρμογής για smartphones «MyCitroenApp», είτε μέσω της ειδική ενότητας στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει η δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού με κάποιον από τους Επίσημους Επισκευαστές της Citroen που θα επιλέξετε, εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του σπιτιού σας μέσω smartphone, tablet ή τον υπολογιστή σας.
Με βασική προτεραιότητα την υγεία των πελατών αλλά και των εργαζομένων της, η Citroen προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας στους κατόχους τόσο επιβατικών όσο και επαγγελματικών οχημάτων της. Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως η Οδική Βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους του προγράμματος, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη –αδιάλειπτη- λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (210 9461209).
 

 

ΑΓΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Citroen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ