ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Με 133.873 νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων όλων των ειδών, η αγορά της Ε.Ε. τον Σεπτέμβριο υποχώρησε κατά 6,6%. Στο 9μηνο του έτους, με 1.185.032 συνολικές πωλήσεις, σημειώθηκε πτώση κατά 17

Με 133.873 νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων όλων των ειδών, η αγορά της Ε.Ε. τον Σεπτέμβριο υποχώρησε κατά 6,6%. Στο 9μηνο του έτους, με 1.185.032 συνολικές πωλήσεις, σημειώθηκε πτώση κατά 17,6%.

Οι 105.790 νέες ταξινομήσεις LCVs τον Σεπτέμβριο, η αγορά της Ε.Ε. συρρικνώθηκε κατά 11,3%. Χειρότερη ήταν η εικόνα στο 9μηνο του έτους, όπου με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%!

Οι 105.790 νέες ταξινομήσεις LCVs τον Σεπτέμβριο, η αγορά της Ε.Ε. συρρικνώθηκε κατά 11,3%. Χειρότερη ήταν η εικόνα στο 9μηνο του έτους, όπου με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%!

  • Με 133.873 νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων όλων των ειδών, η αγορά της Ε.Ε. τον Σεπτέμβριο υποχώρησε κατά 6,6%. Στο 9μηνο του έτους, με 1.185.032 συνολικές πωλήσεις, σημειώθηκε πτώση κατά 17
  • Οι 105.790 νέες ταξινομήσεις LCVs τον Σεπτέμβριο, η αγορά της Ε.Ε. συρρικνώθηκε κατά 11,3%. Χειρότερη ήταν η εικόνα στο 9μηνο του έτους, όπου με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%!

Στο -17,6% οι ευρωπαϊκές πωλήσεις στο 9μηνο!

2.556 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2022)

Ο περασμένος Σεπτέμβριος ήταν ένας ακόμα «κακός» μήνας για τις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στις αγορές της Ε.Ε., όπου από τις αρχές του χρόνου σημειώνεται πτώση κατά 17,6%, παρά την ανοδική πορεία των μεσαίων και βαρέων φορτηγών.

9μηνο 2022: στο -17,6% οι πωλήσεις επαγγελματικών στην Ευρώπη!

  • Τα ελαφρά επαγγελματικά συμπαρασύρουν όλη την αγορά
  • Σε σημαντική άνοδο τα μεσαία και βαρέα φορτηγά
  • Πτωτική η πορεία λεωφορείων και πούλμαν
  • Η περίπτωση της ελληνικής αγοράς
 
Τον Σεπτέμβριο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), οι ταξινομήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων μειώθηκαν εκ νέου, γεγονός που συνιστά την 15η συνεχόμενη μηνιαία πτώση!
 
Παρόλο που η αγορά των φορτηγών έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε, οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν στις 133.873 μονάδες, μειώθηκαν δηλαδή κατά 6,6% λόγω της κακής επίδοσης της κατηγορίας των van. Με εξαίρεση την Ισπανία (+0,1%), όλες οι μεγάλες αγορές της Ε.Ε. έπεσαν, με τη Γαλλία να καταγράφει πτώση κατά -11,0%, την Ιταλία κατά -10,7% και τη Γερμανία κατά -3,1%.
 
Συνολικά, στο πρώτο 9μηνο του έτους πουλήθηκαν σχεδόν 1,2 εκ. (1.185.032) επαγγελματικά οχήματα όλων των κατηγοριών, μια επίδοση ωστόσο μειωμένη κατά -17,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (1.437.624). Αρνητικό είναι το πρόσημο στις 4 μεγάλες αγορές, με την Ισπανία να βρίσκεται στη χειρότερη θέση όλων (-23,0%).


Οι 105.790 νέες ταξινομήσεις LCVs τον Σεπτέμβριο, η αγορά της Ε.Ε. συρρικνώθηκε κατά 11,3%. Χειρότερη ήταν η εικόνα στο 9μηνο του έτους, όπου με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%!

Οι 105.790 νέες ταξινομήσεις LCVs τον Σεπτέμβριο, η αγορά της Ε.Ε. συρρικνώθηκε κατά 11,3%. Χειρότερη ήταν η εικόνα στο 9μηνο του έτους, όπου με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο -21,2% τα LCV στο 9μηνο!

Αναλυτικότερα, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση 105.790 νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κάτω των 3,5 τόνων, τα οποία είναι λιγότερα κατά 11,3% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2021.
 
Το μεγαλύτερο μερίδιο «ευθύνης» σε αυτό έχουν εκ νέου οι 4 «μεγάλοι» της Ε.Ε., με τις πτώσεις να έχουν ως εξής: Ιταλία (-13,5%), Γαλλία (-12,3%), Γερμανία (‑7,2%) και Ισπανία (-3,5%).
 
Ακόμα χειρότερη είναι η εικόνα αν δούμε την επίδοση από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, καθώς με 944.509 πωλήσεις σημειώθηκε μείωση κατά 21,2%! Με εξαίρεση την Κύπρο (+6,4%) και τη Σλοβακία (+0,2%), όλες οι αγορές της Ε.Ε. έπεσαν, με την εικόνα στις 4 μεγάλες να έχει ως εξής: Ισπανία (-27,7%), Γαλλία (‑22,4%), Γερμανία (-18,9%) και Ιταλία (-12,4%).

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος: στο +4,6% τα βαρέα φορτηγά

Ιδιαίτερα θετική ήταν η εικόνα της αγοράς τον Σεπτέμβριο σε ό,τι αφορά στα βαρέα φορτηγά (άνω των 16 τόνων). Συγκεκριμένα, η κατηγορία ανέβηκε κατά 21,0% (22.175 ταξινομήσεις), καθώς όλες οι αγορές πλην της Πορτογαλίας (-35,7%) βελτιώθηκαν. Μεγάλη ήταν η συνδρομή των χωρών της κεντρικής Ευρώπης, με την Κροατία και τη Λιθουανία να σημειώνουν άνοδο κατά 173,5% και 154,2%, αντίστοιχα!
 
Συνολικά στο 9μηνο, με 188.067 ταξινομήσεις, η κατηγορία των βαρέων φορτηγών ανέβηκε κατά 4,6%, κάτι στο οποίο βοήθησαν τα θετικά πρόσημα τόσο του Αυγούστου όσο και του Σεπτεμβρίου. Με εξαίρεση τη Γερμανία (-0,8%), οι 4 μεγάλες αγορές της Ε.Ε. σημείωσαν αύξηση.
 

Μικρή άνοδος για τα μεσαία φορτηγά στο 9μηνο

Θετική ήταν η επίδοση και για τα μεσαίας κατηγορίας φορτηγά (από 3,5 έως 16 τόνους) τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε, καθώς με 25.720 ταξινομήσεις σημειώθηκε άνοδος κατά 18,3%.
 
Εν νέου, αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν η Πορτογαλία (-32,6%), ενώ στον αντίποδα βρέθηκαν χώρες όπως η Ισπανία (+22,8%), η Γερμανία (+11,9%), η Γαλλία (+3,0%) και η Ιταλία (+3,0%).
 
Σε ό,τι αφορά στο 9μηνο, πουλήθηκαν συνολικά 220.066 ελαφρά φορτηγά, δηλαδή 1,5% περισσότερα από το αντίστοιχο περσινό διάστημα (216.864). Ωστόσο, από τις 4 μεγάλες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μόνο στην Ισπανία σημειώθηκε άνοδος (+10,3%).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »