Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
- Τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα στο μάτι του κυκλώνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Προτεραιότητα του Ευρωκοινοβουλίου είναι οι εκπομπές CO2 να μειωθούν περισσότερο από 65 % μέχρι το 2040
- Το 1/4 από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις οδικές μεταφορές οφείλεται στα βαρέα επαγγελματικά
Με 341 ψήφους υπέρ, 268 κατά και 14 αποχές εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο κανονισμός που αφορά στη μείωση των ρύπων για τα νέα επαγγελματικά βαρέα οχήματα μέσα στα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα μέτρο που βάζει στο στόχαστρο τα νέα λεωφορεία, τα φορτηγά και τα ρυμουλκούμενα, με τα απορριμματοφόρα, τις μπετονιέρες και τα ανατρεπόμενα οχήματα να υπάγονται επίσης στις νέες ρυθμίσεις.
Με απλά νούμερα, τα μεγάλα φορτηγά και λεωφορεία θα χρειαστεί να μειώσουν τις εκπομπές CO2:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Παρόλο που τυπικά απομένει η έγκριση του Συμβουλίου ώστε να τεθεί σε ισχύ το νέο μέτρο, εντούτοις ο Ολλανδός Bas Eickhout – εισηγητής των Πρασίνων – σε σχετικές του δηλώσεις ανέφερε πως: «Προάγουμε τη διαύγεια σε μια εκ των σημαντικότερων μεταποιητικών βιομηχανιών στην Ευρώπη, παρέχοντας ένα ισχυρό κίνητρο για να γίνουν επενδύσεις στον εξηλεκτρισμό και στο υδρογόνο».
Να τονιστεί δε εδώ, πως έχει υπολογιστεί ότι το 25 % από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση που αποδίδεται στις οδικές μεταφορές, οφείλεται στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ενώ στόχος της Επιτροπής είναι μέχρι το 2050 να έχει επιτευχθεί η κλιματική ουδετερότητα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr