Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Renault & Volvo καινοτομούν με νέας γενιάς ηλεκτρικά Van

Renault & Volvo καινοτομούν με νέας γενιάς ηλεκτρικά Van

11.850 Επισκέψεις στο άρθρο

- Renault & Volvo συνεργάζονται και ιδρύουν την Flexis
- Ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard θα αποτελέσει τη βάση των οχημάτων
- Η παραγωγή των τριών μοντέλων ξεκινάει το 2026
- Τεχνολογία πλατφόρμας SDV θα χρησιμοποιείται στα Van
-Μέχρι και 30 % η μείωση του συνολικού κόστους χρήσης

Renault & Volvo συνεργάζονται και ιδρύουν την Flexis

Τη νέα εξελιγμένη γενιά στα επαγγελματικά οχήματα φέρνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, Renault και Volvo, σε συνεργασία με την εταιρεία ναυτιλιακών και logistics, CMA CGM. Συγκεκριμένα, η σύμπραξη των τριών φέρνει στην εξίσωση μια νέα επιχείρηση, τη Flexis, η οποία με τη σειρά της λανσάρει μια νέα γενιά από ηλεκτρικά Van που θα καινοτομήσουν συνδυάζοντας τεχνογνωσία και πρακτικότητα από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Όσον αφορά στο οικονομικό κομμάτι τώρα, Volvo και Renault αναμένεται μέσα στα επόμενα τρία έτη να επενδύσουν από 300 εκατομμύρια ευρώ στο όλο εγχείρημα, με τη CMA CGM αντίστοιχα να συνδράμει μέχρι 120 εκατομμύρια ευρώ με ορίζοντα μέχρι το 2026.

Ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard θα αποτελέσει τη βάση των οχημάτων

Τα πάντα, γύρω από τη λειτουργία των οχημάτων, θα βασίζονται σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard, με αρχιτεκτονική 800 βολτ. Μάλιστα, όπως ακούγεται στους κύκλους της Flexis, η πλατφόρμα θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, αλλά και δυο ξεχωριστούς τύπους μπαταριών.

Η παραγωγή των τριών μοντέλων ξεκινάει το 2026

Αναφορικά με την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων Flexis, αυτή σε πρώτη φάση περιλαμβάνει την παρουσίαση των εξής τριών εκδόσεων: παραδοσιακό πάνελ Van, Luton/box Van και step – in Van. Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου έχει προγραμματιστεί για το 2026, ενώ η κατασκευή και των τριών θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Renault στο Sandouville.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα οχήματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, αναφερόμενος στην πάνελ έκδοση ξεκαθάρισε πως ναι μεν το συγκεκριμένο Van θα είναι πιο μικρό (από άποψη εξωτερικών διαστάσεων) σε σύγκριση με το Renault Traffic, εντούτοις θα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου.
Αντίστοιχα, η έκδοση step – in έχει σχεδιαστεί βάσει των απαιτήσεων για παραδόσεις τελευταίου χιλιομέτρου, εξ ου και το χαρακτηριστικό ύψος του οχήματος σε συνδυασμό με τις μικρές του διαστάσεις. Σύμφωνα άλλωστε με τον ισχυρό άνδρα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το εν λόγω μοντέλο ναι μεν θα έχει το μέγεθος ενός Renault Kangoo, ωστόσο η χωρητικότητά του θα είναι ανάλογη με εκείνη ενός πάνελ Van μεσαίου μεγέθους και με κύκλο στροφής παρόμοιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου.

Τεχνολογία πλατφόρμας SDV θα χρησιμοποιείται στα Van

Πιστή στην υπόσχεσή της για αναβάθμιση που θα πάει τη λειτουργικότητα των οχημάτων της σε άλλο επίπεδο χάρη σε ένα software παρόμοιων – αλλά και συνάμα πιο εξειδικευμένων - αρχών με εκείνο ενός smartphone, ο όμιλος της Renault σε συνεργασία με τη Volvo και τη CMA CGM υιοθετούν στα Van FLEXIS την πλατφόρμα SDV.
Όπου SDV, επί της ουσίας εδώ εννοούμε τη δυνατότητα χρήσης και λειτουργίας μέσω του συστήματος  Android της Google, με τον De Meo να τονίζει πως «κατΆ αυτόν τον τρόπο, η Google πάει πέρα από το πλαίσιο της οθόνης, εισχωρώντας στη λειτουργία αυτή καθαυτή του οχήματος».

Συνέχεια του άρθρου >>>