ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μέσα στο 2016, το σήμα «Shell» συμπληρώνει 90 έτη εμπορικής πορείας στην ελληνική αγορά.

SHELL: Ορόσημο το 2016

1.721 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2016)

Το 2016 σηματοδοτεί τα 90 έτη παρουσίας του σήματος «SHELL» στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια εμπορική πορεία που ξεκίνησε στις 3 Μαΐου 1926 με την ίδρυση της Shell Company (Hellas) Limited.

PRO.autotriti Team

Με αυτό την συμπλήρωση 90 ετών παρουσίας του σήματος Shell στην Ελλάδα, ο κ. Γιώργος Θωμαΐδης, Γενικής Διευθυντής της Coral A.E. επίσημου licensee της Shell στην ελληνική αγορά, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την μακρά ιστορία του σήματος και του δικτύου της Shell στην Ελλάδα. Επί 90 χρόνια, κινητήρια δύναμη μας είναι το όραμα να αποτελούμε πάντα την πρώτη επιλογή του πελάτη, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, σε ανταγωνιστικές τιμές. Πάνω σε αυτή τη βάση, συνεχίζουμε δυναμικά».

Η ιστορία του σήματος Shell στην ελληνική αγορά ξεκινά στις 3 Μαΐου του 1926, με την ίδρυση της Shell Company (Hellas) Limited, η οποία λειτούργησε ως υποκατάστημα μέχτι τον Μάιο του 1995, οπότε και μετασχηματίστηκε σε Shell Hellas A.E. Μετά από πορεία δεκαετιών, οι μετοχές της Shell πέρασαν στον Όμιλο της Motor Oil Ελλάς τον Ιούνιο του 2010 και στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε η Coral A.E., η οποία αποτελεί τη φυσική συνέχεια της Shell Hellas A.E. και διατηρεί το εμπορικό σήμα και το δικαίωμα διάθεσης των προϊόντων Shell στην ελληνική αγορά.

Συμπληρώνοντας εννέα δεκαετίες ενεργής παρουσίας στην ελληνική αγορά, το δίκτυο της Shell αριθμεί 700 πρατήρια και διεκπεραιώνει 150.000 συναλλαγές καθημερινά, μέγεθος που αντιστοιχεί σε 54 εκ. συναλλαγές ανά έτος.

Έτσι είναι ο ηγέτης στην ελληνική αγορά καυσίμων, με ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς. Παράλληλα, τα βυτιοφόρα με το σήμα Shell διανύουν σε ετήσια βάση 11,5 εκ. χλμ. εξυπηρετώντας με συνέπεια της ανάγκες τροφοδοσίας της αγοράς.

Σήμερα η Coral A.E. απασχολεί άμεσα εκατοντάδες εργαζόμενους, ενώ δημιουργεί ευκαιρίες και προοπτικές για πολλές χιλιάδες ακόμη, που επηρεάζονται άμεσα από τις δραστηριότητες της.

Παράλληλα, το δίκτυο των πρατηρίων της Shell, ήταν το πρώτο που καθιέρωση διαφοροποιημένα καύσιμα, υπό το brand «V-Power», σχήματα και κάρτες πιστότητας, όπως το «Shell Smart Club», αλλά και την εταιρική κάρτα καυσίμων «Euroshell», μέσω της οποία πραγματοποιούνται περίπου 100.000 συναλλαγές σε μηνιαία βάση, από περισσότερες από 2.500 εταιρείες.