Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο τομέας εργασίας κάθε πελάτη παρουσιάζει ένα ξεχωριστό ειδικό σύνολο απαιτήσεων για το eActros στο οποίο θα πρέπει να ανταποκριθεί.

Σε δοκιμές το eActros της Mercedes

3.895 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2018)

Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε ακόμη ένα πλήρως ηλεκτρικό eActros σε ένα νέο πελάτη για δοκιμές σε δρόμους με τον παραλήπτη αυτή τη φορά να είναι η TBS Transportbeton.

Η εταιρεία με έδρα το Mannheim είναι γνωστή για την παραγωγή υψηλής ποιότητας σκυροδέματος και τσιμέντου και προσφέρει ακόμα στους πελάτες της μια σειρά πρόσθετων υπηρεσιών.

Η TBS είναι μια ομάδα 20 πελατών, από διάφορες βιομηχανίες, οι οποίες τώρα ενσωματώνουν το φορτηγό βαρέως τύπου στο στόλο τους. Ο στόχος είναι μέχρι το 2021 οι πόλεις να έχουν πολύ μειωμένες εκπομπές ρύπων και πολύ μικρότερη ηχορύπανση, αλλά με την ίδια οικονομία λες και χρησιμοποιείται ένα φορτηγό ντίζελ. Η σειρά δοκιμών αποτελείται από δύο φάσεις με δέκα πελάτες η καθεμιά, συνολικού χρονικού διαστήματος περίπου δύο ετών.

Ο τομέας εργασίας κάθε πελάτη παρουσιάζει ένα ξεχωριστό ειδικό σύνολο απαιτήσεων για το eActros στο οποίο θα πρέπει να ανταποκριθεί. Η TBS δοκιμάζει μια παραλλαγή 25 τόνων για τη μεταφορά τέφρας από το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στο Mannheim στο εργοστάσιο ανάμειξης τσιμέντου στο λιμάνι της πόλης. Η τέφρα χρησιμοποιείται για την παραγωγή συγκεκριμένων τύπων τσιμέντου και σκυροδέματος. Το μεταφερόμενο βάρος μπορεί να ανέρχεται σε δέκα τόνους. Οι διαδρομές είναι περίπου επτά έως οκτώ χιλιόμετρα σε μήκος (μία κατεύθυνση) και επαναλαμβάνονται έως και οκτώ φορές την ημέρα. Μεταξύ των διαδρομών, δεν υπάρχει ανάγκη επαναφόρτισης του οχήματος αφού το  eActros έχει αυτονομία μέχρι και 200 ​​χλμ. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 240 kWh. Ανεξάρτητα από τη διαθέσιμη φόρτιση, η πλήρης φόρτιση διαρκεί μεταξύ δύο και έντεκα ωρών (στα 150 ή 20 kW).

Η ανάπτυξη και η δοκιμή του ηλεκτροκίνητου φορτηγού βαρέως τύπου στις δραστηριότητες διανομής μικρής ακτίνας χρηματοδοτείται από το γερμανικό ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος (BMUB) και το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, στο πλαίσιο του σχεδίου «Concept ELV²» και Ενέργειας (BMWi).