Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σε στάση εργασίας τα ταξί στις 8 Νοεμβρίου

2.054 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2018)

Σε στάση εργασίας προχωρούν οι οδηγοί ταξί στις 8 Νοεμβρίου ενώ την ίδια μέρα θα συγκεντρωθούν στην Ευελπίδων. Διαβάστε τον λόγο και τα αιτήματά τους.

Την απόφασής της να προβεί σε πανελλαδική στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου από τις 4 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων, οργανώνοντας παράλληλα συγκέντρωση στις 9 το πρωί στην Ευελπίδων όπου εκδικάζεται μήνυση εναντίον στελεχών της ΠΟΕΙΑΤΑ.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας:
«Από το 2011 ο κλάδος μας διάγει έναν διαρκή αγώνα επιβίωσης. Παρά την υπόγεια πίεση οικονομικοεπιχειρηματικών συμφερόντων προς την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, σήμερα έχουμε ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο που εξασφαλίζει ισονομία και αναβάθμιση των επιβατικών μεταφορών. Στο Υπουργείο Μεταφορών πιστώνεται η δημιουργία αυτού του σύγχρονου πλαισίου που αντανακλά στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου περί αστικής μεταφοράς. Οι διαμεσολαβητικές εφαρμογές που δραστηριοποιούνται στη διασύνδεση επιβατών και οχήματος, σαφώς και δεν κατατάσσεται στην Κοινωνία της Πληροφορίας, αλλά σε αυτές που άμεσα ή έμμεσα συμμετέχουν στην αστική μεταφορά.

Η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών (με την βοήθεια ή την ανοχή προηγούμενων κυβερνήσεων) να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη την φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον Ν.4530/2018 και στο Ν.4446/16 (άρθρο 71 απαγόρευση είσπραξης για λογαριασμό τρίτων). Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Ως κλάδος δεν απορρίψαμε ποτέ ούτε τις εφαρμογές ούτε την ψηφιακή τεχνολογία. ¶λλωστε πρώτα τα ραδιοταξί όλης της χώρας επένδυσαν εκατομμύρια για να εξασφαλίσουν ασφαλή και ποιοτική μεταφορά στο επιβατικό κοινό. Αυτό που ζητάμε είναι η πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας απΆ όλους, είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή, είτε για δίκτυο, είτε για διαμεσολαβητική εταιρεία.
Δεν ξεχνάμε ότι το επιχειρηματικό μοντέλο των πολυεθνικών που παράγουν έργο στη χώρα μας, αλλά εξάγουν τα χρήματα των Ελλήνων στο εξωτερικό, είναι μία από τις βασικές αιτίες της φτωχοποίησης και του κράτους αλλά και των πολιτών.

Ζητάμε λοιπόν:
  • ¶μεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
  • ¶μεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
  • ¶μεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.
Το ταξί υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Για εμάς είναι η δουλειά μας. Για άλλους ένα ακόμη προϊόν.
Το δημοκρατικό δικαίωμα των εκπροσώπων του κλάδου μας να έχουμε γνώμη και άποψη για τη δουλειά μας θα υπερασπιστούν στο δικαστήριο (8/11/18), ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδας.»