Το Nürburgring μπορεί να είναι μία από τις πιο διάσημες πίστες, αλλά είναι και μία από τις πιο δύσκολες οδηγικά. Ωστόσο, εκτός από αγώνες, φιλοξενεί και το κέντρο οδήγησης ασφάλειας στο οποίο βασίζεται η εταιρεία μεταφορών Schmitt-Peterslahr για τα μαθήματα εκπαίδευσης οδηγών.
Πως το Active Brake Assist (ABA 5) σώζει ζωές
Σχετικά με το γεγονός, ο διευθυντής στόλου της
Schmitt-Peterslahr, Patrick Kölbel δήλωσε: "Είναι σημαντικό για μένα να λάβουμε μια άμεση παρουσίαση από τον κατασκευαστή για το τι μπορεί να κάνει το φορτηγό. Τα εκπαιδευτικά της
Mercedes-Benz είναι απλά λίγο καλύτερα στο θέμα." Ο Truck Trainer Steffen Martin προσθέτει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δείξουμε τι μπορεί να κάνει το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
Active Brake Assist (ABA 5) πέμπτης γενιάς». Εάν το σύστημα εντοπίσει τον κίνδυνο ατυχήματος με ένα όχημα μπροστά, ένα ακίνητο εμπόδιο ή ένα άτομο που διασχίζει, που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση ή τρέχει στη δική του λωρίδα, ο οδηγός προειδοποιείται πρώτα. Εάν δεν αντιδράσει επαρκώς, το σύστημα μπορεί να ξεκινήσει μερική πέδηση. Εάν παρόλα αυτά είναι επικείμενη σύγκρουση, το ABA 5 της
Mercedes-Benz Trucks μπορεί να εκτελέσει έναν αυτοματοποιημένο ελιγμό πέδησης έκτακτης ανάγκης - σε κινούμενα άτομα με ταχύτητα οχήματος έως 50 km/h. "Μόνο το δικό μας ABA 5 μπορεί να το κάνει αυτό", εξηγεί ο Martin.
Πολλοί οδηγοί φοβούνται να πατήσουν πλήρως το φρένο σε έκτακτη ανάγκη
Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν σε πέντε σταθμούς. Η ομάδα των εκπαιδευτών συνδύασε μια παρουσίαση για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης των
φορτηγών Mercedes-Benz - για παράδειγμα σχετικά με τον προγνωστικό έλεγχο του συστήματος μετάδοσης κίνησης με το
Predictive Powertrain Control - με μια επίδειξη της απόδοσης του βοηθού φρένων έκτακτης ανάγκης
ABA 5 στην πίστα και εκπαίδευση πέδησης για συμμετέχοντες. Όπως δήλωσε ο Patrick Kölbel: "Το να πιέζεις τον εαυτό σου στα όρια είναι εξαιρετικά σημαντικό. Πολλοί οδηγοί έχουν αναστολές στο να πατήσουν πλήρως το πεντάλ του φρένου και να σταματήσουν έκτακτη ανάγκη σε δύσκολες καταστάσεις."
Αρκεί μια μικρή κλίση για να κάνει τη διατήρηση της λωρίδας μια πρόκληση
Περαιτέρω πρακτικές ασκήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ολισθηρές και υγρές επιφάνειες, οι οποίες προσομοιώνουν καλά την οδηγική συμπεριφορά σε ολισθηρούς δρόμους ή ακόμα και σε χιόνι. Πολλοί οδηγοί είχαν μια εμπειρία που προκάλεσε εκπλήξεις: ακόμη και με ταχύτητα 10 χλμ./ώρα, αρκεί μια μικρή κλίση για να κάνει τη διατήρηση της λωρίδας μια πρόκληση. Σε άλλο σταθμό, η εστίαση ήταν στους ελιγμούς, για παράδειγμα σε
pole lane και σε καταστάσεις στροφής. Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο αυτή η δεύτερη εστίαση κατέλαβε μεγάλο μέρος της εκπαίδευσης: «
Το 80 τοις εκατό της ζημιάς συμβαίνει στην περιοχή αργής οδήγησης», λέει ο Peter Schmitt, Διευθύνων Σύμβουλος της Schmitt-Peterslahr.