Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σεμινάριο από τη Νικήτας Κοθρος ΑΕΕ

2.426 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2017)

Η εταιρεία «Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε.» διοργάνωσε σεμινάριο με θέμα το σύστημα υδραυλικού επιλογέα ταχυτήτων σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με προσκεκλημένους από μια εκ των κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, της Kongsberg

Το Σάββατο 4 Νοεμβρίου βρεθήκαμε προσκεκλημένοι της «Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε.» στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens, στο κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να παρακολουθήσουμε το τεχνικό σεμινάριο, που διοργανώθηκε από κοινού με την Kongsberg Automotive, με κύριο θεματικό άξονα το σύστημα υδραυλικού επιλογέα ταχυτήτων. Κατά τη διάρκεια των ομιλιών και της παρουσίασης των τεχνικών στοιχείων σημειώθηκαν τα πλεονεκτήματα της Kongsberg έναντι των ανταγωνιστικών εταιρειών, ενώ παρουσιάστηκαν και πολλά ακόμη νέα προϊόντα της μάρκας τα οποία είναι διαθέσιμα στη χώρα μας μέσω της Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε..

Για την ιστορία αξίζει να αναφερθεί πως η εταιρεία Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε. ιδρύθηκε το 1974 από τον Νικήτα Ι. Κόθρο, έχοντας ως κύριο αντικείμενο την πώληση ανταλλακτικών επιβατικών αυτοκινήτων, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια, αναπτύχθηκε και ειδικεύτηκε αποκλειστικά στην εισαγωγή και εμπορία ανταλλακτικών για επαγγελματικά οχήματα, ελαφρά και βαρέα, αλλά και λεωφορεία. Επιπλέον, όντας στο χώρο των ανταλλακτικών τα τελευταία 40 χρόνια, έχει καταφέρει να εισάγει περισσότερους από 15.000 κωδικούς ανταλλακτικών των μεγαλύτερων κατασκευαστών, προσφέροντας μια πλήρη γκάμα εμπορευμάτων σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια.

Μια εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών ανταλλακτικών στην Ευρώπη και τον κόσμο, της οποίας η Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε. είναι αντιπρόσωπος και εισαγωγέας, είναι και η Kongsberg, που εδράζει στην ομώνυμη πόλη, η οποία βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα έξω από το Όσλο στη Νορβηγία. Οι ευρισκόμενοι στο τεχνικό σεμινάριο είχαν λοιπόν την τύχη να μάθουν χρήσιμα στοιχεία και συμβουλές, αλλά και να παρακολουθήσουν τεχνικές αναλύσεις από τους δύο εισηγητές, επικεφαλής στον τομέα του συστήματος υδραυλικού επιλογέα ταχυτήτων της Kongsberg, τους κ.κ. Porat Arik και Kapper Itai.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί πως η συμμετοχή ήταν μεγάλη, καθώς το σεμινάριο παρακολούθησαν ενεργά με ερωτήσεις και ενδιαφέρον για τα προϊόντα της Konsgberg σχεδόν 100 μηχανικοί και άμεσα εμπλεκόμενοι του χώρου των επαγγελματικών οχημάτων από όλη την Ελλάδα. Επί της ουσίας οι δύο εισηγητές εξήγησαν με απλά λόγια τα προϊόντα της νορβηγικής φίρμας και έλυσαν δεκάδες απορίες των επαγγελματιών του χώρου, κυρίως όσον αφορά στα, επί του πρακτέου, ζητήματα που μπορεί να προκύψουν στα συνεργεία τους. Επιπλέον, δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές για μικρά λάθη που μπορεί να συμβαίνουν στα συνεργεία, όπως η χρήση του ίδιου δοχείου για την μεταφορά υγρού φρένων και ορυκτελαίου, που μπορεί να αποβεί καταστροφική για κάποιο από τα επιμέρους στοιχεία ενός συστήματος υδραυλικού συμπλέκτη, καθώς έστω και λίγες σταγόνες είναι αρκετές για να αλλοιώσουν τις τσιμούχες στο εσωτερικό σε εξαιρετικά μικρό χρονικό διάστημα. Τονίστηκε, μάλιστα, πως σε όλα τα προϊόντα της Kongsberg υπάρχουν ειδικές ενδείξεις τόσο στη συσκευασία του προϊόντος, όσο και πάνω στο ίδιο το προϊόν (μπλε χρώματος ένδειξη για το υγρό φρένων, πράσινη για pentosin) και οι άνθρωποι της νορβηγικής φίρμας ήταν καθΆ όλη τη διάρκεια κάθετοι στο να ακολουθούνται οι οδηγίες, προκειμένου το εκάστοτε ανταλλακτικό να έχει μέγιστο χρόνο ζωής.

Έπειτα, στα μέσα περίπου του σεμιναρίου παρουσιάστηκε ο σωστός και ακριβής τρόπος για την εξαέρωση του υδραυλικού συστήματος αλλαγής ταχυτήτων της Kongsberg, μέσω ενός άκρως επεξηγηματικού βίντεο, ενώ λίγο νωρίτερα είχε γίνει ιδιαίτερη μνεία στα νέα προϊόντα των Νορβηγών κατασκευαστών τα οποία είναι: τρίγωνο για τα φορτηγά Scania, σερβό συμπλέκτη για DAF/MAN/Renault/Volvo λεωφορεία και ντίζες κιβωτίου ταχυτήτων για Renault/Volvo/MAN/DAF/Mercedes-Benz/Setra, όλα διαθέσιμα από την Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε.

Αποκαλυπτικές ήταν επίσης οι εικόνες και τα στοιχεία που παρουσίασαν οι κ.κ. Itai & Arik σε μια σύγκριση μεταξύ γνήσιων ανταλλακτικών της Kongsberg και φθηνών απομιμήσεων των ίδιων προϊόντων. Σε όλες τις περιπτώσεις τα ιματασιόν ανταλλακτικά είχαν αστοχίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, κάτι που σημαίνει έξτρα κόστος για τον εκάστοτε επαγγελματία, καθώς πέραν του κόστους επισκευής το όχημα παραμένει ακινητοποιημένο στο συνεργείο με ό,τι απώλειες κερδών αυτό επιφέρει. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που έχει διεξαχθεί από ανθρώπους της Kongsberg ακόμα και εκείνοι οι οποίοι καταφεύγουν στη φθηνή λύση των ιμιτασιόν ανταλλακτικών μετά την πρώτη βλάβη επιστρέφουν στα προϊόντα της Konsgberg, που προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στον επαγγελματία.

Τέλος, μετά από πολύωρες συζητήσεις και ερωταπαντήσεις μεταξύ των εισηγητών και του κοινού, το σεμινάριο έκλεισε ο κ. Ιωάννης Κόθρος, υιός του Νικήτα Κόθρου, που αποκάλυψε κάποιες νέες συνεργασίες της εταιρείας με μάρκες ανταλλακτικών, αφήνοντας ωστόσο υπόνοιες για μια νέα μεγάλη συνεργασία την οποία άφησε ως έκπληξη για το προσεχές μέλλον. Αμέσως μετά το πέρας του σεμιναρίου ακολούθησε γεύμα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Infos
Τα κεντρικά γραφεία και οι αποθήκες της εταιρείας Νικήτας Κόθρος Α.Ε.Ε. βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας στην οδό Μητροδώρου 8-10, στην περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος, ενώ από το 2006 λειτουργεί και υποκατάστημα στην περιοχή του Ασπροπύργου.

Ξέρατε ότι:
  • Η Kongberg κατασκευάζει το 28% των εξαρτημάτων ασφαλείας για το εσωτερικό και το 30% των προϊόντων για το σύστημα μετάδοσης των Ι.Χ. επιβατικών για τις μεγαλύτερες μάρκες αυτοκινήτων (π.χ. Audi, BMW, Mercedes, Ford, Volvo, Peugeot, Citroen κ.ο.κ.)
  • Το 25% των προϊόντων που εφαρμόζονται στα καινούργια φορτηγά (π.χ. συστήματα μετάδοσης, άξονες τιμονιού, ηλεκτρονικά συστήματα, πετάλια κλπ.) στην παγκόσμια αγορά κατασκευάζονται από την Kongsberg.
  • To 80% του στόλου των φορτηγών στην Ευρώπη «φοράει» ανταλλακτικά Kongsberg.
  • Η πιθανότητα ελαττωματικού προϊόντος της Kongsberg είναι μικρότερη από 0,3%.
  • After market και OEM ανταλλακτικά είναι ίδια ακριβώς και βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής.