Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, ο μέσος όρος ηλικίας των Taxi της ελληνικής αγοράς ανέρχεται στα 11,1 έτη και το 66,7% αυτών φέρει κινητήρες τεχνολογίας Euro 2 – 3.

Στα 11,1 έτη ο μ.ο. ηλικίας των Taxi

2.222 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2017)

Σε σχετικό Δελτίο Τύπου που εξέδωσε, ο ΣΕΑΑ αναφέρει μεταξύ άλλων πως η μέση ηλικία των Taxi στην Ελλάδα ανέρχεται στα 11,1 έτη ενώ το 66,7% εφοδιάζεται με κινητήρες τεχνολογίας Euro3 ή Euro2…

Με βάση τα όσα ανακοινώνει σε πρόσφατο Δελτίο Τύπου του σχετικά με την αγορά των Taxi, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων αποκαλύπτει πως η μέση ηλικία των εν λόγω οχημάτων που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους έχει πλέον αυξηθεί στα 11,1 έτη ενώ το 66,7% εξ αυτών, εφοδιάζεται με κινητήρες τεχνολογία Euro2 ή Euro3, γεγονός που τα καθιστά κατά 10 – 16 φορές πιο ρυπογόνα σε σχέση με τα οχήματα που φέρουν κινητήρες τεχνολογίας Euro6.
Παράλληλα, οι συχνές στάσεις και οι συνεχόμενες διελεύσεις στο κέντρο της Αθήνας των εν λόγω οχημάτων, επιβαρύνουν περαιτέρω την ατμόσφαιρα.
Ο ΣΕΑΑ θέτει τα παραπάνω ζητήματα σε αντιδιαστολή με το αίτημα αρκετών επαγγελματιών της αγοράς των Taxi που αφορούν στην αύξηση του ορίου ηλικίας των επαγγελματικών οχημάτων τους από τα 15 έτη που ισχύει στην παρούσα φάση, στα 22 έτη.
Μάλιστα, δεν παραλείπει να αναφερθεί στις εκπομπές ρύπων των κινητήρων τεχνολογίας Euro 2 & Euro 3 σε σχέση με τους αντίστοιχους Euro 6.
Πιο συγκεκριμένα οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται ως εξής:
  • Euro 2: PM* = 0,080, HC* + NOx* = 0,700
  • Euro 3: PM* = 0,050, HC* + NOx* = 0,560
  • Euro 6: PM* = 0,005, HC* + NOx* = 0,170
 
(*) PM= Αιωρούμενα μικροσωματίδια
(*) HC + NOx= Υδρογονάνθρακες + Οξείδια του αζώτου