Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Χάρη και στο Clio Van (+104,88% μέσα στο 11μηνο), η Renault έχει καταφέρει να αυξήσει τις νέες ταξινομήσεις της κατά 87,96% μέσα στο 2018 στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών.

Στο +13,24% η αγορά επαγγελματικών

2.366 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2018)

Οι 616 νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών μέσα στο Νοέμβριο, συνηγορούν σε αύξηση κατά 13,24% σε σχέση με τα δεδομένα του 2017, επιβεβαιώνοντας τη θετική πορεία της αγοράς από τις αρχές του έτους.

Τα 616 νέα ελαφρά επαγγελματικά που ταξινομήθηκαν μέσα στο Νοέμβριο του 2018 είναι κατά 13,24% περισσότερα σε σχέση με τις 544 μονάδες του αντίστοιχου μήνα του 2017.
Αντίστοιχα, για το 11μηνο του τρέχοντος έτους καταγράφονται 6.337 νέες ταξινομήσεις, που μεταφράζονται σε αύξηση της τάξης του 3,87% σε σχέση με το περασμένο έτος.
Σε ότι αφορά στις διάφορες υποκατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών, τα μερίδια αγοράς επί του συνόλου των πωλήσεων διαμορφώνονται ως εξής:
  • Pick-Ups: 38,97% (2.469 μονάδες)
  • Vanettes: 28,30% (1.793 μονάδες)
  • Mini-Vanettes: 14,44% (915 μονάδες)
  • Μεγάλα Vans: 9,03% (572 μονάδες)
  • Μεσαία Vans: 8,46% (536 μονάδες)
  • Εκδόσεις C+C: 0,80% (51 μονάδες)
 
Οι κορυφαίες σε πωλήσεις εταιρείες
 
Σημειώνοντας εκ νέου τις περισσότερες νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών μέσα και στο Νοέμβριο (132 οχήματα), η Ford εξακολουθεί να προηγείται της Toyota στη λίστα για την πιο εμπορική εταιρεία στην ελληνική αγορά ενώ, όλα δείχνουν πως η Fiat Professional δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα από την Peugeot Professionnel στην διατήρηση της 3ης θέσης της σχετικής λίστας.
Αναλυτικά, η 10άδα των κορυφαίων σε πωλήσεις εταιρειών στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 11μηνο του 2018, διαμορφώνεται ως εξής:
 
  1. Ford: 1.173 μονάδες (+4,55%)
  2. Toyota: 1.038 μονάδες (-4,42%)
  3. Fiat Professional: 929 μονάδες (+32,52%)
  4. Peugeot Professionnel: 682 μονάδες (-35,84%)
  5. Nissan: 582 μονάδες (+24,89%)
  6. Volkswagen: 418 μονάδες (-5,00%)
  7. Citroen: 349 μονάδες (+42,45%)
  8. Mercedes-Benz: 302 μονάδες (+30,17%)
  9. Renault: 203 μονάδες (+87,96%)
  10. Mitsubishi: 192 μονάδες (-13,90%)
 
Τα κορυφαία σε πωλήσεις ελαφρά επαγγελματικά
 
Παρά την πτώση των νέων ταξινομήσεων του κατά 13,86% σε σχέση με το 11μηνο του 2017, το Toyota Hilux δεν αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα από τον ανταγωνισμό στην άτυπη κούρσα για το πιο εμπορικό ελαφρύ επαγγελματικό της ελληνικής αγοράς για το τρέχον έτος.
Αναλυτικά, η 10άδα των κορυφαίων σε πωλήσεων οχημάτων στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 11μηνο του 2018, διαμορφώνεται ως εξής:
 
  1. Toyota Hilux (Pick-Up): 746 μονάδες (-13,89%) – Σταθερό στην 1η θέση
  2. Ford Ranger (Pick-Up): 528 μονάδες (+21,10%) – Από 3ο πέρυσι
  3. Nissan Navara (Pick-Up): 430 μονάδες (+19,44%) – Από 4ο πέρυσι
  4. Fiat Doblo Cargo (Vanette): 400 μονάδες (+58,10%) – Από 5ο πέρυσι
  5. Skoda Octavia (Taxi): 281 μονάδες (+32,55%) – Από 7ο πέρυσι
  6. Toyota YarisVan (Mini-Vanette): 228 μονάδες (+44,30%) – Από 14ο πέρυσι
  7. Ford Transit Connect (Vanette): 217 μονάδες (+16,67%) – Από 10ο πέρυσι
  8. Peugeot 208 Van (Mini-Vanette): 192 μονάδες (+1,59%) – Από 9ο πέρυσι
  9. Fiat Fiorino (Vanette): 187 μονάδες (+14,72%) – Από 11ο πέρυσι
  10. Mitsubishi L200 (Pick-Up): 184 μονάδες (-14,72%) – Από 6ο πέρυσι
 
Στο -16,67% τα φορτηγά, στο +25,15% τα λεωφορεία
 
Τα 330 νέα φορτηγά άνω των 3,5t. που έχουν πουληθεί μέσα στο 11μηνο του 2018 είναι κατά 16,67% λιγότερα σε σχέση με τα 396 οχήματα του 2017 αν και, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου καταγράφηκαν 49 νέες πωλήσεις που ήταν κατά 172,22% περισσότερες σε σχέση με τα 18 οχήματα του Νοεμβρίου του 2017.
Αντίστροφα, με 214 πωλήσεις από τις αρχές του έτους, η αγορά των λεωφορείων και Mini-Buses κυμαίνεται στο +25,15% σε σχέση με το 11μηνο του 2017 ενώ, μέσα στο Νοέμβριο, τα μόλις 8 οχήματα που διατέθηκαν ήταν κατά 20% λιγότερα από τις 10 μονάδες του αντίστοιχου περυσινού μήνα.