ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Citroen εξακολουθεί να διατηρείται στην κορυφή της λίστας με τις πιο εμπορικές εταιρείες στην ελληνική αγορά επαγγελματικών για το 2015.

Ωστόσο, μέσα η πολύ καλή εμπορική πορεία της Toyota μέσα στον Απρίλιο (2η) την ώθησε στη 2η θέση με μικρή διαφορά από την 1η Citroen.

Η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία μέσα στον Απρίλιο στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών ήταν η Nissan (183 οχήματα).

Στο +69,33% η αγορά ελαφρών επαγγελματικών

1.932 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2015)

Αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 53,93% μέσα στον Απρίλιο έναντι του 2014, η πορεία της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών έχει να επιδείξει συνολική αύξηση κατά 69,33% από τις αρχές του έτους.

PRO.autotriti Team

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΣΕΑΑ για την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, μέσα στον Απρίλιο ταξινομήθηκαν 568 οχήματα που σε σχέση με τα 369 οχήματα που είχαν πουληθεί τον αντίστοιχο μήνα του 2014, συνιστούν αύξηση της τάξης του 53,93%.

Αντίστοιχα, από τις αρχές του έτους, η αγορά έχει να επιδείξει συνολικά 2.479 νέες ταξινομήσεις οχήματων και σε σχέης με τα πεπραγμένα του 1ου 4μήνου του περασμένου έτους, η εικόνα της έχει βελτιωθεί κατά 69,33%!

 

Στην κορυφή η Citroen, ακολουθούν οι Toyota και Peugeot Professionnel

Το ιδιαίτερα δυναμικό ξεκίνημα που πραγματοποίησαν οι εταιρείες του Ομίλου PSA  (Peugeot Citroen) στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 2015, τους επέτρεψε να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις της λίστας με τις πιο εμπορικές μάρκες αυξάνοντας παράλληλα θεαματικά τις νέες ταξινομήσεις τους σε σχέση με το 2014 (Citroen: +695,08%, Peugeot Professionnel: +1.462,50%).

Ωστόσο, η Toyota που έχει αποτελέσει τον κυρίαρχο της αγοράς κατά τη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας, βασισμένη κυρίως στην εντυπωσιακή εμπορική πορεία του Hilux Pick-Up, δείχνει να επανακάμπτει και με 96 νέες ταξινομήσεις μέσα στον Απρίλιο (έναντι μόλις 33 μονάδων για την 1η Citroen), πλασάρεται πλέον στη 2η θέση της λίστας, με μικρή απόσταση από την πρωτοπόρο.

Αναλυτικά, οι πωλήσεις και οι μεταβολές πωλήσεων της κορυφαίας 10άδας εταιρειών για την ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών κατά τη διάρκεια του 1ου 4μήνου του 2015 διαμορφώνεται ως εξής:

1η- Citroen με 485 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +695,08%)

2η- Toyota με 414 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: 0,00%)        

3η- Peugeot Professionnel με 375 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +1.462,50%)

4η- Ford με 294 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +67,05%)

5η- Nissan με 270 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +56,07%)

6η- Fiat Professional με 221 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +12,76%)

7η- Volkswagen με 146 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +12,31%)

8η- Mitsubishi με 76 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +49,02%)

9η- Isuzu με 64 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +23,08%)

10η- Mercedes-Benz με 64 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: -3,03%)

 

Κορυφαία η Nissan μέσα στον Απρίλιο

Σε ότι αφορά στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών κατά τη διάρκεια του Απριλίου, η κορυφαία εταιρεία ήταν με μεγάλη διαφορά η Nissan ενώ την ακολούθησαν οι Toyota και Ford.

Αναλυτικότερα, η λίστα με τις κορυφαίες εταιρείας στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών κατά τη διάρκεια του Απριλίου, διαμορφώνεται ως εξής:

 1η- Nissan με 183 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +335,71%)

2η- Toyota με 96 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +35,21%)

3η- Ford με 57 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: -8,06%)

4η- Fiat Professional με 49 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: -10,91%)

5η- Peugeot Professionnel με 36 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +100,00%)

6η- Citroen με 33 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +153,85%)

7η- Volkswagen με 30 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: 0,00%)

8η- Mercedes-Benz με 30 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +57,89%)

9η- Opel με 19 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: -17,39%)

10η- Isuzu με 15 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: +7,14%)

11η- Mitsubishi με 14 πωλήσεις (μεταβολή πωλήσεων: -12,50%)