ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Peugeot Partner αναμένεται σύντομα να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά.

Η σχεδίαση του αμαξώματος του έχει τροποποιηθεί αρκετά τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω τμήμα του.

Ωστόσο, θα εξακολουθήσει να προσφέρεται σε εκδόσεις με μακρύ ή κοντό αμάξωμα που μπορούν να μεταφέρουν τουλάχιστον δύο ευρωπαλέτες στο εσωτερικό τους.

Τέλος αρκετές είναι και οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις στο εσωτερικό του οχήματος όπου έχει βελτιωθεί σημαντικά η άνεση και εργονομία.

Σύντομα στην Ελλάδα το νέο Peugeot Partner

2.398 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2015)

Η εμπορική πορεία του νέου Peugeot Partner ξεκινά σταδιακά στις διάφορες αγορές της ΕΕ με το νέο γαλλικό Vanette να κερδίζει τις εντυπώσεις με την κομψή σχεδίαση και τους νέους κινητήρες του.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα γενιά του Peugeot Partner αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά στο άμεσο προσεχές διάστημα με σαφέστατα αναβαθμισμένο χαρακτήρα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Οι σημαντικότερες διαφορές του νέου Peugeot Partner εστιάζονται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος όπου συναντάμε πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα ενώ νέο είναι το σχήματα τόσο της μάσκας όσο και του προφυλακτήρα.

Σαφέστατα βελτιωμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος όπου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων ενώ πολλαπλοί και εύκολα προσβάσιμοι είναι και οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι.

Κινητήρες με ισχύ από 75 – 120 ίππους.

Χωρίς να έχουν γίνει ακόμη γνωστές οι εκδόσεις του νέου Peugeot Partner που θα είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο η γκάμα του γαλλικού Vanette περιλαμβάνει επιλογές χωρητικότητας 1,6λτ. με καύσιμο τόσο τη βενζίνη όσο και το πετρέλαιο κίνησης.

Ο 1.600άρης βενζινοκινητήρας του Partner αποδίδει ισχύ 98 ίππων και μέγιστη ροπή 152 Nm ενώ η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,4λτ./100χλμ. (149g/km).

Αντίστοιχα ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας BlueHDi είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις με ισχύ 75, 100 ή 120 ίππων και μέγιστη ροπή 230, 254 ή 300 Nm από τις 3.500σ.α.λ. Ανάλογα με την έκδοση του, η μέση κατανάλωση καυσίμου ξεκινά από τα 4,0λτ./100χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 106g/km ενώ συνεργάζεται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων.

 

Ωφέλιμος όγκος έως και 4,1κ.μ.

Με το μήκος του μεταξονίου να παραμένει σταθερό στα 2.728χλστ., το νέο Partner θα προσφέρεται σε εκδόσεις με κοντή ή μακρύ πίσω πρόβολο με το μήκος του αμαξώματος του να ορίζεται στα 4.384 ή 4.632 χλστ. αντίστοιχα.

Με αυτό ως δεδομένο, ο χώρος φόρτωσης του έχει μήκος από 1.800 – 2.050 χλστ. που μπορεί να αυξηθεί στα 3.000 – 3.250 χλστ. με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού.

Παράλληλα, το ωφέλιμο πλάτος των 1.620 χλστ. (1.230 χλστ. μεταξύ των θόλων) και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος των 1.250 χλστ., επιτρέπει την άνετη μεταφορά ακόμη και δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών στην «κοντή» έκδοση του αμαξώματος.

Τέλος, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 4,1κ.μ. και το ωφέλιμο φορτίο από τα 625 – 890 κιλά.