Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
Toyota: Με ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση & υπερκατασκευές στην IAA!
Ποιο είναι το Συνολικό Κόστος Leasing 3 Best-Sellers επαγγελματικών;
Η TOYOTA GAZOO Racing πρόκειται να λάβει μέρος στο Ράλι Ντακάρ του 2023 με μια ομάδα τριών αυτοκινήτων στις αρχές Ιανουαρίου. Οι κυρίαρχοι, Nasser Al-Attiyah και ο συνοδηγός Mathieu Baumel, θα επιστρέψουν για να πρωτοστατήσουν μαζί με τον νεοστεμμένο πρωταθλητή Rally-Raid της Νότιας Αφρικής Giniel de Villiers και τον συνοδηγό Dennis Murphy, καθώς και τους Henk Lategan και Brett Cummings.
Αυτή η διοργάνωση θα σηματοδοτήσει την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid (W2RC) της σεζόν 2023, με τον Nasser και τον Mathieu να συμμετέχουν ξανά στους πιο σκληρούς αγώνες cross-country στον κόσμο. Το δίδυμο θα αγωνιστεί και στους πέντε γύρους του W2RC της FIA κατά τη διάρκεια του 2023. Το πρωτάθλημα ξεκινά με το Ράλι Ντακάρ τον Ιανουάριο και θα ακολουθήσει το Abu Dhabi Desert Challenge στα τέλη Φεβρουαρίου. το ράλι Sonora στο Μεξικό τον Απρίλιο και το Desafio Ruta 40 στην Αργεντινή στα τέλη Αυγούστου. Η σεζόν θα κλείσει με το Ράλι του Μαρόκου, που είναι και πάλι προγραμματισμένο για τα μέσα Οκτωβρίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα δύο εναπομείναντα πληρώματα θα αγωνιστούν το υπόλοιπο της σεζόν στο πρωτάθλημα Rally-Raid της Νότιας Αφρικής (SARRC) ως μέρος του TOYOTA GAZOO Racing South Africa (TGRSA), το οποίο επίσης χρησιμεύει ως βασικό στοιχείο στις συνεχιζόμενες δοκιμές και ανάπτυξη του GR DKR Hilux T1+. Η δύσκολη αγωνιστική σεζόν του 2022 πρόσφερε στην TGR ολοκληρωμένες ευκαιρίες για τη βελτίωση του βραβευμένου με το Ντακάρ GR DKR Hilux T1+ όσον αφορά την ποιότητα, την αντοχή και την αξιοπιστία. Σύμφωνα με το ήθος της Toyota για το «Making Ever-Better Cars», η ομάδα αξιοποίησε περισσότερα από 25.000 χιλιόμετρα αγώνων και δοκιμών που ολοκληρώθηκαν από τα πληρώματά της τόσο στο W2RC όσο και στο SARRC. Επιπλέον, τα πληρώματα χτίστηκαν περαιτέρω στις δικές τους ικανότητες, χάρη στις 130 συνδυασμένες ημέρες στο δρόμο, εξασφαλίζοντας τόσο τους τίτλους W2RC όσο και SARRC για την ομάδα.
Η TGR αναβαθμίζει συνεχώς το GR DKR Hilux T1+, με στόχο να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ποιότητα, την αντοχή και την αξιοπιστία του, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο είναι πλήρως προετοιμασμένο για τις σκληρότητες του Ράλι Dakar, του W2RC και του SARRC. Ως εκ τούτου, έχουν γίνει βελτιώσεις στα διαφορικά, στα μέρη της ανάρτησης και στα ψαλίδια του αυτοκινήτου, τα οποία έχουν ενισχυθεί. Η διάταξη ενός αποσβεστήρα έχει επίσης βελτιστοποιηθεί, όπως και τα χαρακτηριστικά αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου ταχυτήτων. Τέλος, το λογισμικό έχει τροποποιηθεί ώστε να δέχεται το πιο πρόσφατο αγωνιστικό καύσιμο και να διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ισορροπίας απόδοσης όπως ορίζονται από τη FIA.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr