ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η ΜΑΝ (φωτό) και η Volvo συμμετέχουν σε πιλοτικά προγράμματα εξέλιξης της αυτόνομης μεταφοράς αγαθών εντός τερματικών σταθμών.

Το Volvo FH με τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης λειτουργεί στον λιμένα του Γκέτεμποργκ.

Στο Ούλμ της Γερμανίας, το πλήρως αυτόνομο φορτηγό της ΜΑΝ κινείται στο ντεπό κοντέινερ της DB Intermodal Services και στο τέρμιναλ της DUSS.

Στο αυτόνομο Volvo FH που φέρει 21 αισθητήρες, επιβαίνει για λόγους ασφαλείας ένας οδηγός.

Αυτόνομα φορτηγά MAN & Volvo στα λιμάνια (+vid)

11.484 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2021)

Στο Ουλμ της Γερμανίας και στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, οι ΜΑΝ και Volvo δοκιμάζουν αντίστοιχα τη δυνατότητα μεταφοράς αγαθών εντός τερματικών σταθμών και δημόσιων δρόμων, από αυτόνομα κινούμενα φορτηγά.

Στο Ουλμ της Γερμανίας, εφαρμόζεται το πρόγραμμα «ANITA» (Autonomous Innovation in Terminal Operations), στο οποίο συμμετέχουν η Deutsche Bahn, ηMAN Truck & Bus, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Fresenius και η Gοtting KG. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζονται οι δυνατότητες «επικοινωνίας» των αυτόνομων φορτηγών με τις εγκαταστάσεις του τερματικού σταθμού. Συγκεκριμένα, τα πλήρως αυτόνομα φορτηγά κινούνται στο ντεπό κοντέινερ της DB Intermodal Services και στο τέρμιναλ της DUSS.


Το Volvo FH με τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης λειτουργεί στον λιμένα του Γκέτεμποργκ.

Το Volvo FH με τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης λειτουργεί στον λιμένα του Γκέτεμποργκ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Τα δρομολόγια μεταξύ του τερματικού DUSS και της αποθήκης εμπορευματοκιβωτίων της DB Intermodal Services, χρησιμεύουν επίσης για τον καθορισμό των τεχνικών προϋποθέσεων για αυτόνομες μεταφορές «hub-hub». Επιπλέον, η DB AG αναλύει τη δυνατότητα μεταφοράς των ευρημάτων σε άλλους τερματικούς σταθμούς, προκειμένου να αναπτύξει έναν χάρτη πορείας προς τον τερματικό σταθμό 4.0 του αύριο.

Στο Ούλμ της Γερμανίας, το πλήρως αυτόνομο φορτηγό της ΜΑΝ κινείται στο ντεπό κοντέινερ της DB Intermodal Services και στο τέρμιναλ της DUSS.

Στο Ούλμ της Γερμανίας, το πλήρως αυτόνομο φορτηγό της ΜΑΝ κινείται στο ντεπό κοντέινερ της DB Intermodal Services και στο τέρμιναλ της DUSS.

 
H ΜΑΝ εξελίσσει αυτόνομα κινούμενα φορτηγά

Στο αυτόνομο Volvo FH που φέρει 21 αισθητήρες, επιβαίνει για λόγους ασφαλείας ένας οδηγός.

Στο αυτόνομο Volvo FH που φέρει 21 αισθητήρες, επιβαίνει για λόγους ασφαλείας ένας οδηγός.

 
Το νομικό πλαίσιο για τέτοιες επιχειρήσεις εγκρίθηκε μόλις πρόσφατα από την άνω και κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου με τη μορφή του νόμου για την αυτόνομη οδήγηση, η οποία επιτρέπει καταρχάς τη χρήση τέτοιων συστημάτων αυτόνομων οχημάτων στη Γερμανία σε καθορισμένες περιοχές λειτουργίας, όπως διαδρομές μεταξύ κόμβων εφοδιαστικής και με τεχνική επίβλεψη.
 

Η Volvo και το λιμάνι του Γκέτεμποργκ

Νωρίτερα, η Volvo Autonomous Solutions ξεκίνησε ένα αντίστοιχο πιλοτικό έργο στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ, από κοινού με τη ναυτιλιακή εταιρεία DFDS, τον φορέα λιμένων APM Terminals, τον λιμένα του Γκέτεμποργκ και την εταιρεία Platzer Fastigheter, έχοντας την υποστήριξη της εταιρείας τεχνολογίας NVIDIA. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Connecting Europe Facility της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Σουηδό χρηματοδότη καινοτομίας Vinnova.
 
Το έργο περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων με ένα φορτηγό εξοπλισμένο με αισθητήρες στην περιοχή Arendal στο Γκέτεμποργκ, ως μια πρώτη φάση για τη δημιουργία ενός αυτοματοποιημένου και συνδεδεμένου συστήματος για μια συνεχή ροή αγαθών. Το φορτηγό, το οποίο χειρίζεται ένας οδηγός, κινείται τόσο σε περιορισμένους χώρους του λιμανιού όσο και σε δημόσιους δρόμους και συλλέγει δεδομένα για να αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη για να μπορέσει να σχεδιάσει μια ασφαλή αυτόνομη λύση.
 
Η Volvo επενδύει στα αυτόνομα φορτηγά
 
Το όχημα συλλογής δεδομένων θα χρησιμοποιηθεί για να μάθει περίπλοκες καθημερινές καταστάσεις κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας αισθητήρες που καταγράφουν το περιβάλλον των οχημάτων καθώς και την αλληλεπίδραση του οδηγού με το όχημα. Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με 21 αισθητήρες (ραντάρ, lidars και κάμερες), επιτρέποντας στο σύστημα να ανιχνεύει μικρά πράγματα που βρίσκονται πολύ μακριά στην επιφάνεια του δρόμου, καθώς και αντικείμενα που βρίσκονται κοντά στο όχημα.

Σας αφήνουμε με ένα βίντεο από το λιμάνι του Γκέτεμποργκ:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »