Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η αναβαθμισμένη εκδοχή του FUSO Canter που προτάσσει (και) το χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η αναβαθμισμένη εκδοχή του FUSO Canter που προτάσσει (και) το χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO).

Δες 2 φορτηγά με χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας

12.866 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2022)

Δείτε δύο φορτηγά -ένα ελαφρύ (FUSO Canter) και ένα βαρύ (Iveco Stralis)- τα οποία έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα, αλλά διαθέτουν έναν κοινό παρονομαστή: Εμφανίζουν και τα δύο χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO), στοιχείο ιδιαίτερα εκτιμητέο από κάθε εταιρεία και από όλων των ειδών τους επαγγελματίες.

Aντε και το αγόρασες, μπορείς να το συντηρήσεις; Δύο φορτηγά με χαμηλό TCO!


    Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (Total Cost of Ownership) και στην περίπτωση του καταξιωμένου Iveco Stralis.

    Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (Total Cost of Ownership) και στην περίπτωση του καταξιωμένου Iveco Stralis.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Νέο FUSO Canter με έμφαση στην ασφάλεια
  • Με οικονομικούς κινητήρες 130-175 hp - Στο επίκεντρο το TCO
  • «Πρωταθλητής» στο TCO το Iveco Stralis – Έκδοση «ΧΡ» για -5,6% στο TCO
  • Με 9 κινητήρες 310 - 570 hp & -11,2% στην κατανάλωση
 
Το αντικείμενο και το πεδίο δράσης της κάθε εταιρείας, είναι αυτό που ορίζει το είδος των επαγγελματικών οχημάτων που θα συνθέτουν τον στόλο της. Αν δραστηριοποιείται σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, πιθανότατα θα επιλέγει μεγάλα van ή ελαφριά φορτηγά, καθώς αυτά της προσφέρουν ευχρηστία εντός πόλεως, την ίδια στιγμή που κρατούν το κόστος λειτουργίας χαμηλά.
 
Αν πάλι, η εταιρεία χρειάζεται να μεταφέρει μεγαλύτερα φορτία ή αν πραγματοποιεί μακρύτερα δρομολόγια, εντός ή εκτός χώρας, τα βαρέα φορτηγά αποτελούν μονόδρομο. Η επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις έχει να κάνει με τη μάρκα, το μοντέλο και του είδος του οχήματος, καθώς μπορεί να προτιμηθεί ο συνδυασμός τράκτορα – επικαθήμενου τρέιλερ ή φορτηγού με συρόμενο τρέιλερ.
 
Σε κάθε περίπτωση, βασική παράμετρος στην τελική επιλογή δεν μπορεί να είναι άλλη από το κόστος. Και όταν λέμε κόστος δεν εννοούμε μόνο την τιμή αγοράς, αλλά και τo πόσα χρήματα συνεπάγεται η χρήση του κάθε οχήματος σε όλο τον κύκλο ζωής του, αυτό δηλαδή που συνηθίζουμε να αποκαλούμε «Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας» ή πιο σύντομα «TCO» (Total Cost of Ownership).
 
Δύο τέτοια οχήματα σας παρουσιάζουμε σήμερα, ένα ελαφρύ και ένα βαρύ φορτηγό, δύο καταξιωμένα μοντέλα στην ελληνική -και όχι μόνο- αγορά. Από τη μία έχουμε το FUSO Canter, που φέρει την αξιοπιστία και το κύρος του ομίλου Daimler και το οποίο σχεδόν μονοπωλεί την αγορά των ελαφρών φορτηγών. Από την άλλη έχουμε το Iveco Stralis, ένα φορτηγό με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και αντίστοιχα χαμηλό TCO.
 
Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα δύο αυτά φορτηγά στις ενότητες που ακολουθούν…

FUSO Canter

Iveco Stralis

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »